Plafar este cel mai cunoscut brand de ceaiuri la nivel national. Cu o vechime de peste 70 de ani, Plafar a reusit sa ofere de-a lungul anilor o gama variata de produse naturale, pe baza de ceaiuri, in peste 230 de retete traditionale.
Ceaiurile medicinale Plafar
Infiintata in 1949, compania si-a pus amprenta in vietile romanilor, prin produsele naturale comercializate, avand ca obiect de activitate achizitia plantelor din flora spontana. In prezent brandul este recunoscut ca producator de ceaiuri din plante medicinale, dar si aromatice.
Bucurandu-se de ceea ce ofera natura, specialistii Plafar culeg cele mai curate plante medicinale, pentru a produce ceaiuri care ajuta sanatatea. De la simple ceaiuri aromatice, pana la cele mai importante remedii, brandul Plafar a reusit sa ramana activ pe piata, dezvoltandu-si portofoliul.
In ultimii ani s-a constatat o ascensiune a pietei locale de ceaiuri, ceea ce inseamna ca romanii au inceput sa consume din ce in ce mai mult. Compania Plafar pune accent pe calitate, dar si pe pret. Se stie ca, in Romania, volumul si profitul se realizeaza din produse ieftine. Astfel, brandul este prezent pe rafturile tuturor supermarket-urilor din Romania, dar si in farmacii si magazine de specialitate.
Din punct de vedere financiar, in anul 2019 Plafar a inregistrat o crestere cu 14% a cifrei de afaceri, inregistrand valoarea de 6,9 milioane lei si un profit in scadere cu 67%, in valoare de 430 mii lei. Cu toate acestea, Plafar este in continuare prezent in piata si ofera produse de calitate consumatorilor.

Retehnologizarea Plafar
Plafar este brandul cunoscut romanilor datorita produselor naturale pe care le are in portofoliu. Compania a trecut, de-a lungul anilor, prin diferite procese de insolventa, reorganizare, dar si evolutie.
In cele din urma, incepand cu anul 2017, cand a venit la conducere noul director general, Lucian Bitoleanu, compania a avut parte de o serie de transformari structurale si operationale, cu scopul de a redresa cursul avut pana atunci. Una dintre schimbarile majore implementate a fost procesul de retehnologizare a liniilor de productie, urmarind optimizarea costurilor si modalitatea de prezentare a produselor.
Cu o vasta experienta in piata produselor medicinale, dar si a industriei ceaiurilor, Plafar se diferentiaza prin calitate, respect si traditie.
Fie ca este vorba de un ceai medicinal, unul aromat sau siropuri din plante medicinale si aromatice, brandul se mentine activ printre competitori ca: Lipton si Fares.
Plafar isi doreste sa cucereasca cat mai multe piete, atat la nivel national, cat si international. In prezent brandul are acoperire in tari ca: Anglia, Cipru, Spania si Canada.