Pirifan – producatorul roman de sortimente bio

Pirifan – producatorul roman de sortimente bio

Pirifan este producator roman care comercializeaza produse naturale, fara E-uri si conservanti. Compania a luat nastere in anul 2009 cand a intrat pe piata din Romania cu produse de nisa, comercializand: mixuri de seminte, nuci, fructe deshidratate, fainuri din cereale, tarate din mai multe sortimente de cereale, condimente si alte produse ecologice. Pirifan si-a propus ca produsele romanesti sa ajunga in cat mai multe piete din Europa.

Drumul catre produsul de la raft

Producatorul roman Pirifan a inceput business-ul prin analiza pietei, facand studii de piata aprofundate atat despre concurenta, cat si despre tendintele consumatorilor. Astfel, a putut dezvolta o gama de 20 de produse de nisa, care acoperea doua categorii: cereale presate (musli) si fainuri speciale. Au mers din supermarket in supermarket, facand prezentari despre Pirifan, pana cand unul dintre acestea le-a dat increderea necesara.

In cele din urma, produsele Pirifan si-au gasit locul la raft, in supermarket. Si, cum piata este uneori imprevizibila, surpriza a venit din partea unui produs in care multa lume nu credea: faina de secara. S-a dovedit insa ca acesta este un produs pe care clientii il cunsuma, iar in timp, marii producatori au inclus faina in gama de produse proprii. Beneficiile acestui produs sunt considerabil de luat in seama: ajuta la pierderea in greutate, previne calculii biliari, tine glucoza sub control, imbunatateste digestia, scade tensiunea arteriala, imbunatateste sanatatea pielii si a parului.

La un an de la aparitia pe piata, datorita acestui succes, in 2010, Pirifan a decis sa isi dezvolte gama de produse din categoria healthy, tinand cont atat de concurenta, cat si de raportul calitate-pret. Astfel, planul a fost sa se acopere  piata de condimente si cea de sortimente bio, adresandu-se unui numar mult mai mare de consumatori.

In prezent, Pirifan este prezent pe piata din Ungaria, din 2015. Succesul pe care il are compania se datoreaza calitatii fata de produse si a feedback-ului primit din partea consumatorilor. Anul 2019 a fost unul foarte bun pentru compania Pirifan, aceasta inregistrand cresteri considerabile. Cifra de afaceri a crescut cu 34 de procente, atingand valoarea de 30,5 milioane lei, iar profitul net a inregistrat valoarea de 724,3 mii lei, avand o majorare de 157%, ceea ce pentru un producator ca Pirifan inseamna o crestere semnificativa.

produse pirifan

Ce are Pirifan special

Unul dintre produsele de top pe care Pirifan il produce este sarea de Himalaya. Ceea ce este insa cu totul original este ca producatorul i-a oferit un ambalaj unic: rasnita cu sistem de macinare ceramic, reutilizabila. Si, pentru ca raportul calitate-pret trebuie sa fie echilibrat, producatorul a comercializat sarea de Himalaya la pret de rasnite normale.

Anul 2011 a fost perioada in care au introdus taratele de ovaz in gama de produse de la raft, din supermarketuri. Pirifan a fost printre primii producatori care au adus acest produs, fiind de asemenea unul de top, cu cel mai bun pret din piata. Pe parcurs, producatorul s-a axat pe dezvoltarea categoriei de condimente, aflata intr-o crestere semnificativa. Astfel, Prifan a lansat monocondimentele, cu care a intrat direct in hipermarketuri si pentru care au primit un feedback excelent din partea cumparatorilor.

In functie de fiecare an in parte, Pirifan a avut produse diverse in topul preferintelor clientilor: rasnita de piper in patru culori, fulgii de ovaz fin, semintele de dovleac, sarea Himalaya.

Printre categoriile de produse Pirifan amintim: fainuri si tarate, condimente, seminte si leguminoase, cereale, produse vegetale, fructe deshidratate, miere, fursecuri daneze si altele.