PEPCO este retail cu preturi mici, cu peste 2.000 de magazine la nivel european.
A intrat pe piata din Romania in anul 2015 si de atunci cifrele financiare sunt in continua crestere. Astfel, pentru anul financiar 2019, brandul PEPCO a inregistrat vanzari record, avand o cifra de afaceri de 1,3 miliarde lei, in crestere cu 31%, comparativ cu anul anterior cand s-a depasit usor pragul de 1 miliard lei. In primul an de business, cifra de afaceri a atins valoarea de 68,6 milioane lei.
Profitul net inregistrat pentru anul financiar 2019 a raportat 127,3 milioane lei, o majorare cu 7%, fata de anul precedent. De asemenea, profitul a inregistrat cresteri substantiale, inca de la inceput.
PEPCO este conceptul de magazine care ofera articole de imbracaminte pentru toate varstele, dar si produse pentru uz casnic, la preturi de discounter.


Romania – a doua piata ca expansiune
PEPCO, nume reprezentativ la nivel european, a cucerit piata de retail din Romania prin diversitate si preturi foarte accesibile. Astfel, brandul a devenit cel mai extins magazin de haine, dar si produse decorative pentru casa, oferind clientilor calitate si produse originale.
Romania este tara care se situeaza pe pozitia a doua, cu 315 magazine inaugurate, pe primul loc aflandu-se Polonia, cu 1.029 magazine, aceasta fiind tara de origine.
Primul magazin deschis la nivel local a fost in anul 2015. Clientii au apreciat acest concept inca de la inceput, fiind locul in care gasesti varietate la preturi mereu accesibile.
Istoric si acoperire globala
Compania are o vechime de mai bine de 20 de ani, fiind fondata la sfarsitul anului 1999, in Polonia, ca sucursala a firmei britanice Brown&Jackson.
Ulterior, in 2004 compania a fost achizitionata de Pepkor (grup international de retail cu peste 3.000 de magazine in Africa, Australia si Europa). Acela a fost startul brandului PEPCO, care a inceput sa se dezvolte rapid.
Astfel, in 2012, Polonia avea deja peste 400 de magazine deschise. Un an mai tarziu s-au inaugurat magazine in Cehia si Slovacia, fiind urmate de Romania si Ungaria, in 2015. Pragul de 1.000 de magazine a fost atins in 2016.
Extinderea la nivel european a continuat cu Croatia, Slovenia, Lituania si Letonia.
PEPCO este prezent in 13 tari europene, avand un total de 2.185 de magazine. Brandul a crescut rapid si s-a extins la nivel international, devenind astfel unul dintre cele mai indragite magazine de imbracaminte pentru toate varstele, dar si locul in care poti gasi cele mai frumoase produse decorative pentru casa.