Stabilitatea si evolutia partenerilor si colaboratorilor tai influenteaza intr-o anumita masura si echilibrul afacerii tale. Atunci cand lucrezi cu furnizori si clienti corecti, fluxul este unul continuu, iar castigurile sunt de ambele parti.
Totusi, cand un partener traverseaza o perioada dificila, impasul poate fi resimtit si de businessul tau, mai ales daca iti era partener unic pe un anumit segment. Se intampla si la case mari: un partener care pana ieri era solid financiar poate intra astazi in insolventa sau poate acumula in timp scurt datorii care ii afecteaza capacitatea de plata. Lipsa unei reactii rapide poate duce la pierderi financiare pentru compania ta.
Cum te ajuta monitorizarea relatiilor comerciale?
Prin monitorizarea constanta a starii financiare a partenerilor si colaboratorilor tai, vei stii in timp util daca inregistreaza datorii, daca sunt in prag de faliment, sunt schimbari in raporturile juridice. Astfel, ai posibilitatea sa actionezi, sa reevaluezi parteneriatele riscante si sa iei decizii informate inainte ca problemele altora sa devina si ale tale.
Cu o monitorizare automata a partenerilor de business, ai o serie de avantaje:
- Identificarea rapida a riscurilor
- Reducerea pierderilor financiare
- Economisire timp si resurse
- Decizii informate
Serviciul de alerte RisCo te tine la curent cu activitatea clientilor tai pentru a lua masuri din timp in ce priveste contractele pe care le ai:
Alerte Procese Insolventa- Acest sistem furnizeaza zilnic lista tuturor firmelor care au inregistrat procese de insolventa in ziua anterioara.
Alerte Buletinul Insolventei- Sistemul furnizeaza saptamanal firmele pentru care s-au efectuat inregistrari noi in Buletinul Insolventei.
Alerte Firme Nou Infiintate-Sistemul furnizeaza zilnic si/sau saptamanal firmele nou infiintate conform datelor de la Registrul Comertului.
Alerte Marci Noi Inregistrate-Acest sistem furnizeaza zilnic lista cu marcile nou infiintate conform datelor inregistrate la OSIM.
Informatiile sunt transmise dimineata, rapid si simplu, pe email si in contul de client pentru a afla orice modificare aparuta.