Mai multe firme japoneze pregătesc lansarea unui produs nou: inelul inteligent

Mai multe firme japoneze pregătesc lansarea unui produs nou: inelul inteligent

ITOCHU, Mitsubishi și alte companii japoneze investesc în crearea unui produs inovativ: Evering. Produsul a apărut deja în Japonia, iar popularitatea și utilitatea acestuia au unit investitorii asiatici pentru a pregăti lansarea Evering la nivel global.

Ce este Evering?

Evering este un inel inteligent care poate fi folosit pe post de chei și portofel, datorită tehnologiei sale care include un cip. În prezent, inelul se vinde în Japonia la prețul de $214 per bucată și apare sub marca MTG, o companie locală din domeniul sănătății și frumuseții. Evering este făcut din zirconiu și le permite posesorilor să închidă/deschidă uși, dar și să realizeze plăți prin sistemul POS. Produsul este rezistent la apă și nu necesită încărcare. Acesta este conectat la un card bancar, iar deținătorii au acces la istoricul plăților cu ajutorul unui smartphone. Ideea unui astfel de inel a apărut în pandemie, creatorii fiind inspirați de restricțiile Covid și de teama oamenilor de a atinge suprafețe.

Câți bani au fost investiți până în prezent?

MTG nu a oferit prea multe detalii despre lansarea produsului la scară largă, însă a menționat faptul că sunt implicați zeci de investitori care au oferit peste $7,5 milioane pentru dezvoltarea conceptului și a liniei de producție. Firma Daiwa House a confirmat zvonul că este inclusă în proiect și a declarat că dorește să integreze Evering în casele inteligente. Conform Bloomberg, acțiunile companiei MTG au crescut cu 9,2% odată cu lansarea inelului smart.

Pandemia a forțat dezvoltarea tehnologică, dar și imaginația, creând nevoi umane noi la care nu ne-am fi gândit vreodată înainte de Covid-19. Astfel, prioritățile oamenilor s-au schimbat, la fel și modul de cheltuire a banilor.