Brandul L’Oreal, lider mondial in industria frumusetii, are o istorie veche de peste 100 de ani, iar pe piata romaneasca este prezent din 1997.
Compania a inregistrat cresteri pentru anul financiar 2019. Astfel, cifra de afaceri a brandului L'Oreal a raportat o valoare care depaseste usor 518 milioane lei, fiind cu 15% mai mare decat anul anterior. Aceasta este cota maxima a vanzarilor atinsa de companie.
Profitul net a fost de 50,9 milioane lei, o majorare cu 3%, fata de anul precedent.
In prezent, L'Oreal comercializeaza peste 500 de marci si mii de produse individuale. Printre cele mai cunoscute branduri se numara: Garnier, Lancome, Kerastase, Maybelline, Cacharel, Vichy.

L’Oreal – prima vopsea de par
Istoria L’Oreal a inceput in anul 1909, cand Eugene Schueller, tanar chimist francez de origine germana, a dezvoltat o formula inovatoare de colorare a parului, numita Auréale. Fabricand propriile produse, acesta a inceput vanzarea in saloanele de frumusete, devenind astfel un producator de succes. Datorita acestor realizari, treptat, brandul a depasit granitele, iar renumita vopsea de par a intrat in tari ca: Italia (1910), Austria (1911), Olanda (1913), Statele Unite ale Americii, Canada si Brazilia.
Dupa moartea fondatorului, compania a continuat sa isi dezvolte portofoliul, cu achizitii precum Lancôme (1964), Helena Rubinstein (1989), Garnier (1978), Maybelline (1996), Soft Sheen (1998) si Carson (2000).
L’Oreal - acoperire nationala
Trustul francez L’Oreal, cea mai mare companie din industria cosmeticelor si a frumusetii, este prezenta in Romania de 24 de ani.
L’Oréal Romania este lider pe piata de beauty, cu un portofoliu de 22 de branduri. Incepand cu inaugurarea primului magazin Kiehl’s in 2015, brandul a ajuns la 23 magazine proprii, sub marcile Kiehl’s, NYX Professional Make-Up, YSL, Atelier Cologne si Armani Beauty. Buticul Yves Saint Laurent Beauty, deschis in anul 2020, este primul de acest fel, din Europa sub acest brand.
Misiunea L’Oreal este de a crea cele mai potrivite produse pentru consumatori, sa inoveze si sa se dezvolte continuu, sa acopere o paleta cat mai larga de nevoi. Astfel, L’Oreal ofera cele mai bune inovatii, pentru fiecare categorie de cosmetice: ingrijirea parului, colorare,ingrijirea corpului si a pielii, machiaj, parfumuri.
Produsele L’Oreal sunt disponibile in retail (hipermarketuri si supermarketuri), magazine de sanatate sau cele de frumusete, farmacii, saloane de coafura, parfumerii.
L’Oreal este unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume. Cu o acoperire globala, a devenit un nume reprezentativ pentru industria beauty si este alegerea numarul 1 a clientilor.