Cisco si IBM au anuntat concretizarea unui parteneriat, cu scopul de a aduce sistemele de inteligenta artificiala Watson, dezvoltate de IBM, in birouri si in intreprinderi.
Colaborarea dintre Cisco si IBM va rezulta intr-un mix exceptional intre servicii, ce poate aduce chatbots la locul de munca, capabili sa finalieze taskuri profesionale.
Acesti chatbots vor putea fi folositi atat in sarcini rutinare, pentru integrarea vocii in software, sau pentru cautarea printre mai multe aplicatii si baze de date, cat si pentru a realiza selectia informatiilor.
Parteneriatul intre Cisco si IBM arata inca o data interesul in crestere pentru chatbots utilizabili la nivelul intreprinderilor, ajutand cele doua companii sa concureze impotriva unor nume precum Slack, Yammer, Microsoft, si Facebook.
IBM Watson este o forma de viata artificiala, un imens creier digital care poate calcula in cateva secunde prin sute de gigabiti de date. Ultima oara, calculatorul putea procesa 500 GB informatii, echivalentul unui milion de carti pe secunda.
La ce este utila aceasta fuziune? De exemplu, un consilier financiar s-ar putea intalni cu un investitor mare, intr-o conferinta video Cisco, avand la dispozitie serviciile de la Watson, care ofera sfaturi in timp real, rezolva task-uri, in timp ce documentele ar fi arhivate in mod sigur si disponibile prin IBM Connections. Dialogul ar fi mult mai usor si asigurat la nivel tehnologic.
Aplicatia de chat si instrumentele de conferinta video de la Cisco vor fi puse in legatura cu platforma IBM Verse, de business e-mail, pentru realizarea unor tranzactii si comunicari business cat mai eficiente.