HORNBACH – cel mai impunator spatiu de materiale constructii si gradinarit

HORNBACH – cel mai impunator spatiu de materiale constructii si gradinarit

HORNBACH Romania este cel mai mare jucator pe piata produselor pentru gradina si a materialelor de constructii. Este cea dintai companie din Europa care a inaugurat un magazin de acest fel. Primul magazin din Romania a fost deschis in anul 2007, in Bucuresti.

De la un atelier, la un brand international

HORNBACH este o afacere de familie, cu o traditie veche de peste 140 de ani, daca luam in calcul anii de la origine, din atelier. Cu aproximativ 18.000 de angajati si 160 de magazine de materiale de constructii si gradinarit, in 9 tari din Europa, HORNBACH este un brand international de succes. Totul a inceput in anul 1968 si are o istorie de cinci generatii.

In anii 80 HORNBACH a infiintat 16 magazine in intreaga Germanie de Sud. Gama de produse cuprindea 50.000 de articole, ca mai tarziu, in anul 1987, compania sa fie, pentru prima data listata la bursa, cu aproximativ 1.000 de angajati.

In anul 1996, HORNBACH depaseste granitele si se extinde in Austria.

Perioada anilor 2000 deschide portile multor magazine din tari europene ca: Olanda, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia, Luxemburg, printre care si marea deschidere din Romania, din anul 2007. Si cum toate acestea nu ar fi fost de ajuns, brandul se dezvolta si incepe activitatea si in spatiul online, in Germania, in decembrie 2011.

In cele din urma, anul 2020 aduce deschiderea celui de-al 7-lea magazin din Romania, la Oradea, dupa cele deja existente in Bucuresti, Balotesti, Domnesti, Brasov, Sibiu si Timisoara.

Hornbach Romania

Magazinul de la Oradea intrece orice asteptare

Programat sa fie inaungurat la sfarsit de septembrie, noul magazin va avea o suprafata de circa 23.000 de metri patrati, spatiu suficient de mare pentru cele 44.000 de produse din stoc, va fi amplasat pe un teren de circa 5,4 hectare si va dispune de peste 500 de locuri de parcare.

Magazinul va fi dotat si cu un departament Drive In, cu o suprafata de aproximativ 6.000 de metri patrati, cu materialele pentru constructii, unde se pot regasi: izolatii, gipscarton, ciment, sape, mortare, adezivi, tencuieli, tigla etc.

Ceea ce faace cu adevarat special acest nou magazin HORNBACH este departamentul de ZOO si acvaristica, care ocupa o suprafata de 450 de metri patrati, cea mai mare de acest fel cuprinsa in cadrul unui magazin de bricolaj. In aceasta zona se pot gasi diferite sortimente de hrana pentru caini si pisici, dar si o gama larga dedicata acvaristicii, cu acvarii, hrana, solutii de intretinere a apei. De asemenea in acvariile din dotare se pot numara peste 200 de specii de pesti.

In anul 2019 retailer-ul nemtesc HORNBACH a inregistrat o cifra de afaceri de 874,7 milioane lei, in crestere cu 13%, dar si un profit de 29,5 milioane lei, marcand o majorare de 79%.

Atat cifrele, cat si anii de vechime pot demonstra ca brandul german de materiale de constructii si gradinarit HORNBACH, este alegerea numarul 1 a romanilor.

Si nu in ultimul rand, calitatea produselor si a serviciilor, clar face o diferenta radicala.

In prezent compania are filiale extinse in Germania, Luxemburg, Olanda, Austria, Slovacia, Suedia, Elvetia, Cehia si Romania.