Fondatorul Indiegogo, respins de 90 de ori

Fondatorul Indiegogo, respins de 90 de ori

Potrivit lui Danae Ringelmann, Co-fondator si Director de dezvoltare, la platforma online de crowdfunding Indiegogo, traim intr-o lume care iubeste sa spuna “nu”.

Intr-un interviu acordat recent lui CNBC, Danae a subliniat ca “secretul pentru a prospera si a face ca lucrurile sa se intample este sa transformi obstacolele in provocari.”

Ringelmann este fiica a doi antreprenori care s-au chinuit sa isi creasca afacerea si sa o fortifice prin forte proprii timp de 30 de ani. Faptul ca a asistat la aceasta experienta i-a ridicat multe intrebari vizavi de felul in care functioneaza banii si investitiile, marturisea Danae.

Curiozitatea a condus-o pe Wall Street, unde a intalnit multi oameni cu idei sclipitoare, dar cu acces limitat la capital.

Incercand sa rezolve aceasta problema, in anul 2008, Ringelmann si co-fondatorii Eric Schell si Slava Rubin au lansat platforma Indiegogo, locul in care antreprenorii sa poata strange bani pentru a isi sustine planurile de afaceri.

In mod ironic, au fost respinsi de 90 de ori de catre investitori, inainte sa castige primul lor dolar.

“Cu fiecare respingere pe care o adunam, vedeam in asta inca un motiv pentru nevoia de a exista a platformei Indiegogo”, a precizat Danae Ringelmann. In ciuda respingerilor initiale, Indiegogo a reusit sa distribuie aproape 1 miliard de dolari catre antreprenori din intreaga lume.

Ringelmann ofera trei sfaturi esentiale pentru antreprenorii care se confrunta cu provocari la inceput de drum:

1. Orice planuiesti sa intreprinzi, intreaba-te de ce.

2. Asteapta-te la rezistenta.

3. Nu te astepta la perfectiune.

 

Desi multi antreprenori viseaza sa detina timing-ul perfect la cea mai buna versiune a produselor, Ringelmann crede ca neincetata reiterare a viziunii tale in business este cel mai sigur pariu pentru a avea succes.

Chiar daca lumea se incapataneaza sa-l imbratiseze pe “nu”, Danae considera ca misiunea ta, in calitate de antreprenor, este sa continui sa spui “da” lumii din jur, dar in special tie.

Dar nu trebuie sa te astepti la “batai pe umar” sau aplauze, cel putin nu prea curand. Acestea vin numai in momentul in care afacerea ta are deja un ecou solid pe piata.

 

Sursa: Entrepreneur