Am pornit aceasta serie de la ideea ca vocea Generatiei Z trebuie facuta mai des auzita.
Daca pana mai ieri, ei erau doar cei pentru care se luau decizii, azi vocea lor incepe sa se auda tot mai des. Si ne surprinde claritatea cu care isi sustin cauza. Cum ar trebui managerii, antreprenorii, decidentii sa isi orienteze atitudinea, discursul si business-ul astfel incat sa ajunga si la ei, sa ii cuprinda in planurile lor?
Pentru a-i intelege mai bine, le dam microfonul lor. Urmatorul invitat este Dragos Bogdan Ilies, doctorand la Kaust Official, fost internship la Kaust-King Abdullah University for Science and Technology, reprezentant al Ligii Studentilor Romani in Arabia Saudita.
Prima data cand am stiut clar ce vreau sa fac a fost in liceu, in clasa a IXa, cand am realizat cat de mult imi place chimia, in special cea organica. Cu ajutorul cunostintelor puteam realiza sinteza unor compusi chimici ce pot fii utili in diverse aplicatii.
Citeste mai multe informatii pe www.revistacariere.ro!