Deloitte vrea să demonstreze cum afacerile pot evolua în metaverse

Deloitte vrea să demonstreze cum afacerile pot evolua în metaverse

Deloitte și-a propus să ducă afacerile la nivelul următor prin construirea unui mediu special creat în metaverse. De experiența virtuală vor putea beneficia antreprenorii și consumatorii finali. Compania va oferi consultanță firmelor și le va ajuta să implementeze soluții virtuale specifice business-ului pe care îl dețin acestea. De asemenea, Deloitte își propune să se ocupe și de tranziția digitală a organizațiilor.

Cum a ajuns Deloitte la această idee?

Deloitte consideră că pandemia a forțat companiile să-și ajusteze strategiile de existență pe piață. Digitalizarea bruscă a business-urilor a impulsionat evoluția tehnologică, iar mediul online se va dezvolta și mai mult. În toate aceste condiții, afacerile trebuie să rămână competitive și să se adapteze la schimbările tehnologice. Gigantul presupune că vom avea acces la experiențele virtuale din metaverse în deceniul următor.

Un prim pas a fost făcut

Deloitte își dorește cât mai curând să „arate și nu să povestească” ce este metaverese și ce beneficii ar putea obține clienții săi, dacă își transferă afacerea în mediul virtual. Se plănuiește ca demonstrațiile să aibă loc prin grafice 3D și gamificare. Ca și prim pas, Deloitte și-a extins echipa de Retail și Consumatori în țările din Europa de Est, care se ocupă de consultanță strategică în afaceri, dar și de transformare digitală. Această echipă va demonstra clienților firmei ce oportunități le poate oferi metaverse și ce rezultate le va genera afacerea în mediul virtual.

Tot mai multe companii își manifestă interesul față de metaverse, iar unele deja și-au prezentat ideile de afaceri pe care le vor dezvolta în mediul virtual. Rămâne să vedem cine vor fi primii care vor reuși să le implementeze și să le expună publicului larg.