Dedeman – cel mai mare brand romanesc de bricolaj si amenajari interioare

Dedeman – cel mai mare brand romanesc de bricolaj si amenajari interioare

Dedeman este cel mai mare business romanesc de bricolaj si amenajari interioare din Romania. Prezent pe piata nationala de aproape 30 de ani, compania a oferit clientilor calitate si varietate in produse. Dedeman detine in prezent in Romania 54 de magazine, dintre care 7 sunt in Bucuresti.

Fiind brand 100% romanesc, Dedeman are ca principali concurenti, la nivel national, companii care sunt de fapt ramurile locale ale retelelor de retail multinationale, ca: Leroy Merlin, Brico Dépôt (Kingfisher) si Hornbach, dar si reteaua romaneasca Mathaus (Arabesque).

Antreprenor pe piata bricolajului

Brandul Dedeman a fost fondat in anul 1992, la Bacau, pe baza ideilor a 2 antreprenori care si-au dorit sa conceapa un retail cu materiale de constructii si produse pentru amenajari interioare de tip Do-It-Yourself (DIY). S-a urmarit ca acest concept sa fie destinat celor care doresc sa construiasca sau sa-si amenajeze caminul.

Afacerea fratilor Dragos si Adrian Paval a devenit un real succes, datorita unei game variate de produse, dar si a preturilor accesibile. Dezvoltarea companiei este uimitoare daca analizam cifrele angajatilor: incepand cu anul 1994, cand Dedeman avea doar 11 angajati, in 2002, echipa a crescut la 245 de oameni, iar astazi, Dedeman are peste 12.000 de persoane, mereu la dispozitia clientilor.

Retailer-ul Dedeman a incheiat anul 2019 cu cresteri la nivel financiar, astfel ca cifra de afaceri a inregistrat o majorare de 13% fata de anul precedent, atingand valoarea de 8,2 miliarde lei, iar profitul s-a majorat cu 26%, fiind in valoare de 1,2 miliarde lei. Conform statisticilor din ultimii 10 ani, Dedeman a inregistrat cresteri continue, devenind lider pe piata materialelor de constructii si a amenajarilor interioare.Dedeman RomaniaCe produse se gasesc in magazinele Dedeman?

Dedeman ofera clientilor o gama variata de produse, ca: articole destinate instalatiilor termice, sanitare, electrice, de canalizare si gaz, materiale pentru constructii, materiale pentru amenajari interioare, scule si accesorii, unelte si utilaje, echipamente de protectie, articole pentru gradina, mobilier, electronice si electrocasnice. Gama produselor pe care Dedeman le comercializeaza depaseste 48.000 de repere. Acestea provin, atat de la producatori nationali, in proportie de peste 84%, cat si din importuri, din tari precum Franta, Italia, Spania, Polonia, Slovacia, Germania si China.

Sub sloganul „Performanta 100% romaneasca”, in anul 2014, Dedeman a devenit  sponsor al renumitei jucatoare de tenis, Simona Halep. De la concretizarea acestui parteneriat, Dedeman s-a angajat ca pentru fiecare nou magazin deschis sa amenajeze si un teren de tenis.

Un an mai tarziu, in 2015, Dedeman, lider national in retailul materialelor de constructii si al amenajarilor interioare, a devenit al patrulea cel mai mare jucator din bricolaj in Europa Centrala si de Est.

Dedeman a deschis al saptelea magazin din Bucuresti

Dedeman, cel mai mare business antreprenorial romanesc, a inaugurat pe 18 septembrie 2020, cel mai mare magazin propriu din Bucuresti. Acesta a fost  construit in zona Ghencea, pe un teren cu o suprafata de aproximativ 59.000 mp. Investitia totala s-a ridicat la 29 de milioane de euro. Noul magazin marca Dedeman este al saptelea magazin Dedeman din Bucuresti si al doilea din sectorul 6. Antreprenorii au construit strategic fiecare magazin Dedeman, in ideea ca fiecare client sa aiba un retailer Dedeman in zona, pentru a fi accesibil.

Pana de curand, cel mai mare magazin Dedeman era cel din Baneasa, din zona de nord a Bucurestiului. Acesta se intinde pe o suprafata de aproximativ 30.000 de metri patrati si, conform investitiei de circa 36 de milioane de euro, este in prezent, cel mai costisitor proiect.

Zonele din Bucuresti in care se pot gasi magazinele Dedeman sunt: Giurgiului, Valea Cascadelor, Colentina, Pallady, Baneasa, Pantelimon si Ghencea.