“Chiar daca ne place sa avem produse la moda, nu suntem o companie de moda, noi ne axam pe sport’’ spune CEO-ul Adidas, Kasper Rorsted, legat de incasarile din anul 2016.
Totusi, produsele de lifestyle au adus rezultatele foarte bune de anul trecut, cand vanzarile Adidas au crescut cu 14%.
Gama lifestyle a avut o creste a vanzarilor de 45%, in timp ce produsele destinate performantei sportive au crescut cu doar 13%.
Modelele de incaltaminte retro precum Superstar sau Stan Smith s-au vandut ca painea calda in ultimul an si au contribuit la castigarea terenului in fata rivalilor de la Nike. Succesul acestor modele a fost atat de mare, incat, la un moment dat, compania a facut cu greu fata cererii mari de produse.
foto: hypebeast.com
Adidas a construit fabrici in Germania si Statele Unite pentru a produce mai repede cele mai solicitate modele. In acest fel, nu mai trebuie sa astepte produsele din Asia, unde se afla majoritatea fabricilor.
Aceasta solutie merge dupa modelul Zara si H&M, care sunt printre cei mai de succes retaileri de moda.
De asemenea, gama Neo, adresata tinerilor, categorie pentru care pretul conteaza, asigura succesul cu o formula de tip “fast-fashion” si se asteapta ca acest tip de categorie de produs sa reprezinte 50% din vanzari pana in 2020.
foto: rosheruncheap-newzealand.com
Iata ca o companie de articole sportive reuseste sa fie la moda si sa cucereasca publicul cu produse in voga, iar daca lucrurile merg in aceasta directie si in urmatorii ani, vanzarile nu pot decat sa creasca.
foto:youtube.com
Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de Facebook, Twitter sau LinkedIn!
Sursa: qz.com
Traducere: Andrei Bobe