Ce articole sport au cumparat romanii in pandemie?

Ce articole sport au cumparat romanii in pandemie?

 

Ca urmare a crizei pandemice cu care ne-am confruntat de la începutul anului 2020, vânzările de articole sport pentru acasă au crescut. După ce sălile de fitness au fost închise, oamenii și-au schimbat stilul de viață și au luat în considerare beneficiile pe care le oferă sportul practicat acasă. Prin urmare, au existat cereri pentru echipamente de fitness la domiciliu, cum ar fi biciclete, benzile de alergare sau cross trainers.

Desi pandemia a crescut interesul oamenilor de face sport acasă și tot mai mulți dintre ei înțeles importanța unui stil de viață sănătos, vânzarile echipamentelor sportive de uz casnic nu s-au ridicat la înalțimea așteptărilor, unele magazine având chiar scăderi în cifra de afaceri și pierderi de profit.

Romanii au mai aratat interes fața de articole pentru yoga, greutăți și fitness – articole destinate mai mult sportului individual facut acasă.

INTERSPORT

Gigantul Intersport s-a clasat pe locul 3 cu o cifra de afaceri 160 de mil de lei, având o scădere de 23% fața de anul 2019. Se pare ca a avut și pierderi de profit în valoare de 5 mil de lei rezultând într-o scădere de 137%.

HERVIS

Nici Hervis Sport & Fashion SRL, fiind un brand care se bazează preponderent pe magazinele fizice nu a fost mai norocos având o scădere de 7% în anul 2020, astfel o cifra de afaceri de 233 de mil de lei și o pierdere de profit de 7 mil de lei fața de anul anterior.

DECATHLON

Din păcate nu exista nici un magazin de tip sport care să nu fi avut pierderi în 2020, totuși Decathlon a reușit să aibă cele mai mici pierderi, doar 9%, adică aproximativ de 50 de mil de lei și o cifră de afaceri în valoare de 948 de mil de lei reprezentând o scădere de 2%.

Furnizarea de echipamente pentru uz comercial depinde în continuare de pandemie, dar oamenii au început deja să revină parțial în sălile de sport.

După creșterea cererii de echipamente de fitness pentru antrenament la domiciliu și redeschiderea sălilor de sport, companiile prevăd că vânzările vor creste cu aproximativ 20% în acest an, mai ales datorită faptului ca și costurile unor echipamente precum bicicletele au crescut considerabil din cauza suprataxei de transport care a crescut de pana la 6 ori.