Apple va vinde iPhone-ul ca un serviciu de abonament

Apple va vinde iPhone-ul ca un serviciu de abonament

Se pare că Apple lucrează la vânzarea de iPhone și iPad-uri ca parte a unui serviciu de abonament, potrivit Bloomberg. 

Serviciul ar fi cel mai mare impuls a companiei Apple de până acum în vânzările recurente, permițând utilizatorilor să se aboneze la hardware pentru prima dată – mai degrabă decât doar servicii digitale. Dar proiectul este încă în dezvoltare, au spus persoanele care au cerut să nu fie identificate pentru că inițiativa nu a fost anunțată.

Există deja o schimbare similară pe partea hardware: Apple a adăugat un model de abonament lunar pentru garanțiile extinse AppleCare încă din 2019. Un alt program de upgrade pentru iPhone este acela în care permite clienților să plătească pentru costul combinat al AppleCare și un iPhone peste 24 de luni și opțiunea de a tranzacționa dispozitivul lor după 12 luni de plăți care este valabil din 2015. Ambele programe seamănă deja cu un abonament hardware în multe privințe.

Ideea este de a face procesul de cumpărare a unui iPhone sau iPad asemănător cu plata pentru stocarea iCloud sau abonamentul Apple Music în fiecare lună. Apple plănuiește să permită clienților să se aboneze la hardware cu același ID Apple și același cont App Store pe care îl folosesc pentru a cumpăra aplicații și pentru a se abona la servicii astăzi. 

Programul ar fi diferit de un program în rate prin faptul că taxa lunară nu ar fi prețul dispozitivului împărțit pe 12 sau 24 de luni. Mai degrabă, ar fi o taxă lunară care nu a fost încă determinată, care depinde de dispozitivul pe care îl alege utilizatorul. 

Compania a discutat să le permită utilizatorilor programului să-și schimbe dispozitivele cu modele noi atunci când iese un model nou. Astfel vei putea să iți faci un upgrade la dispozitivul tău iPhone, iPad sau chiar Apple Watch, o dată pe an. 

Apple lucrează la programul de abonament de câteva luni, dar proiectul a fost recent pus pe plan secundar, în efortul de a lansa mai rapid serviciul „cumpărați acum, plătiți mai târziu”. Cu toate acestea, serviciul de abonament se așteaptă să fie lansat la sfârșitul anului 2022, dar ar putea fi amânat până în 2023.