Publicatia Fast Company a publicat un interviu lung cu Eddy Cue, vicepresedinte executiv la Apple si Craig Federighi, vicepresedinte senior al diviziei care dezvolta inginerie software.
Interviul a atins teme ca Apple Maps (“o structura de baza, de organizare, pentru lumea fizica in care interactionam”), Siri (“un animal foarte diferit”), si greselile umane (“trebuie sa fim onesti cu noi insine”). De asemenea, a discutat si despre Uber.
Fast Company: Multa lume argumenteaza ca voi, dar si Google, Amazon si Facebook urmariti acelasi lucru: sa il stapiniti pe client pe parcursul zilei.
Eddy Cue: Iubesc Facebook-ul. Nu putem sa fim totul. Unul dintre motivele pentru care suntem o companie care are atat de mult succes este faptul ca ne concentram. Nu poti sa fi bun la toate, nimeni nu este.
Deci, daca vrei sa excelezi intr-un domeniu, trebuie sa pastrezi un focus si sa faci cateva lucruri. Am fost norocosi. Am fost buni la mai multe. Este singurul mod in care stim sa lucram. Deci, nu ne dorim sa fim Amazon, Facebook, sau Instagram. De ce? Sa nu uit de Uber!
Cred ca este uimitor ca Travis (CEO-ul de la Uber) si echipa lui au facut Uber pe platforma noastra. Nu ar exista fara noi, sa fim clari!
Dar bravo lor ca au gandit aceasta nevoie si au rezolvat o problema a societatii. Nu am fi rezolvat niciodata aceasta problema pentru ca nu o vedeam. Nu ne uitam in directia aceea.
Uber a fost mult timp aplicatia nr 1. pe iPhone, pentru calatori, in magazinele Apple din SUA. Acelasi lucru se aplica si pentru categoria de transport in Google Play store.
Puteti sa cititi interviul complet, la urmatorul link.
Sursa: Quartz
Autor: Alison Griswold
Traducere: Diana Petroiu