5 moduri prin care minimizezi costurile afacerii tale

5 moduri prin care minimizezi costurile afacerii tale

Cand vine vorba despre o afacere de succes, cea mai importanta regula consta in reducerea costurilor si majorarea incasarilor. Poate ca pare simplu, dar este dificil de implementat in conditiile in care salariile si facturile pentru electricitate si comunicatii sunt in crestere. 

Iata 5 zone din afacerea ta in care poti reduce costurile fixe sau variabile:

1. Impachetari si livrari

Daca business-ul tau consta in trimiterea de colete si scrisori, atunci alege o companie de curierat cu un bun raport calitate-pret si redu greutatea pachetelor prin folosirea unor ambalaje usoare. Negociaza o oferta avantajoasa speciala pentru business cu mai multe firme si opteaza pentru ce e mai bun la final. De asemenea, evita sa mai trimiti materiale pe suport tiparit; foloseste mail-ul.

2. Cheltuieli bancare

Cheltuielile bancare pentru firmele mici si mijlocii sunt mai mari. Profita de concurenta stransa din domeniul bancar si opteaza pentru un contract cu taxe minime si cu discount-uri care sa figureze pe toata durata contractuala.

3. Comunicatii

Abonamentele de telefonie mobila pentru firme sunt, deseori, foarte avantajoase si ofera convorbiri nelimitate in toate retelele. Un detaliu important este daca ai sau nu nevoie de apeluri internationale; aici ofertele trebuie studiate cu atentie, intrucat se schimba frecvent.

4. Marketing

Daca apelezi la firme de outsourcing pentru partea de comert online, e posibil sa pierzi sume importante de bani pentru saricini pe care le poti realiza usor din interiorul companiei. Nu e greu ca doi-trei angajati sa posteze actualizari pe Facebook si sa scrie cate un articol pe luna pentru blog-ul companiei.

5. Resurse Umane

Decat sa angajezi un intreg departament de resurse umane, mai bine redirectionezi aceste sarcini catre o terta companie, iar costurile vor fi mai mici. Exista numeroase alternative prin care poti acoperi aceasta nevoie fara sa investesti in numerosi angajati.

Cheltuielile variaza de la companie la companie, in functie de profil si mod de functionare, dar, atat timp cat poti reduce din ele fara sa compromiti calitatea serviciilor, este bine sa arunci inca o data o privire peste facturi.

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de FacebookTwitter sau LinkedIn!

Sursa: businessblogshub.com

Traducere: Andrei Bobe