3 secrete cand vrei sa cresti un brand

3 secrete cand vrei sa cresti un brand

Nu exista un singur mod de a creste in mod corect brandul. Tot ce este important este sa pastrezi autenticitatea in incercarea ta de a creste audienta si numarul de clienti, iar atunci nu ai cum sa gresesti. 

Antreprenorul Michelle Phan, influentator si blogger cunoscut in lumea frumusetii si a make-up-ului, ofera cateva sfaturi pentru cresterea brandului, astfel incat sa fie satisfacatoare atat la nivel personal, cat si profesional.

1. Tu esti cel mai bun PR al tau

Atunci cand si-a deschis canalul de YouTube, Phan era constienta ca internetul nu uita niciodata cum te prezinti. “Indiferent ce oferi in online, aceea este persoana ta publica iar intr-un anume fel, trebuie sa te porti ca si cum ai fi propriul tau PR”, a declarat Phan, care aduna astazi milioane de vizualizari la un singur video.

Iti doresti sa te prezinti publicului intr-un mod care sa fie perceput ca potential de brand”. In orice caz, Phan atrage atentia ca daca in momentul de fata esti “branduit” intr-un anumit mod “s-ar putea ca pe termen lung imaginea sa nu se mai potriveasca cu contextul aflat in schimbare.” Fii atent la schimbarile pietei!

2. Fii deschis la esec

Phan caracterizeaza esecul ca o busola ce iti poate arata unde trebuie sa ajungi atunci cand lucrurile nu se finalizeaza asa cum iti doresti. Ideea de esec ne ingrozeste, mai ales cand incercam ceva pentru prima data iar toti din jur par sa detina lucrurile sub control.

Micile furtuni care ne zguduie increderea sunt necesare pentru a ne transforma in  oameni puternici. Phan ii sfatuieste pe oameni sa nu se lase influentati de felul in care oamenii te judeca pe tine sau munca ta.

Daca ceva nu merge intr-adevar, schimba strategia. Incearca o platforma noua pentru continutul tau si vezi ce raspuns are audienta ta. Mai esti pe aceeasi lungime de unda cu fanii tai sau i-ai pierdut?

3. Ia-ti o pauza
Antreprenorul Michelle ii sfatuieste pe tineri sa nu uite niciodata ca sunt fiinte umane, chiar si atunci cand conduc sau cladesc un business.

Iar oamenii gresesc din cand in cand. Dupa zece ani de filmat, editat video-uri si brainstorming, Phan s-a hotarat sa ia o pauza atunci cand corpul ei i-a cerut-o. “Mai important este sa iti asculti corpul si pe tine insuti. [...] Credeti ca oamenii se gandesc la Thomas Edison de fiecare data cand sting luminile? Sau la Steve Jobs cand pornesc un iPhone. Nu, se gandesc la ei insisi.”

Daca te simpti epuizat sau blocat, o pauza te poate salva. Cand revii la munca, o sa ai mai multa creativitate si dorinta de implicare in proiecte noi.

 

Sursa: Entreperenur

Autor: Nina Zipkin

Traducere: Diana Petroiu