In mod normal, renuntarea la studii nu este o decizie compatibila cu succesul in cariera. Scoala poate fi un element cheie in dezvoltarea unui tanar, doar ca, pe Peter Szabo, scoala il tragea inapoi din a-si dezvolta propria agentie de Digital Marketing.
Acesta avea doar 11 ani cand problemele financiare au inceput sa ii afecteze familia stabilita in Slovacia. Astfel, Peter trebuia sa obtina un venit, asa ca a cautat pe Google cum sa faca bani online, iar acum este unul dintre cei mai cautati experti Facebook Ads.
amazonaws.com
Succesul nu a venit peste noapte. A inceput prin a face cativa penny pe zi din colaborarea sa de vanzare cursuri online. In timp, acesti penny au devenit dolari, iar dolarii s-au transformat in sute. In cea mai buna zi a sa, Peter a produs 10.504$. Si-a dat seama ca abilitatea sa de a vinde cursuri online pleca de la o foarte buna gestionare a Facebook Ads.
sproutsocial.com
Peter a stiut atunci ca talentul sau este in marketing, nu in vanzari de cursuri online, asa ca si-a deschis o agentie de marketing bazata pe randamentul investitiilor.
Pentru a avea succes, s-a bazat pe trei principii esentiale:
1. O buna intelegere a pietei
Cand incepi o afacere, trebuie sa te diferentiezi cumva de restul pietei. Peter s-a bazat pe latura emotionala in relatia cu clientii, i-a facut sa se deschida si sa detalieze mai bine situatia si asteptarile pe care le au. Le-a dat siguranta ca impreuna pot creste si acest lucru i-a atras foarte multi pretendenti in portofoliu.
2. Garantia investitiei
Primul lucru pe care il vezi pe website-ul lui Peter, este “randamentul investitiilor este garantat”. Acest lucru a diferentiat afacerea sa de ceilalti furnizori de servicii in marketing digital. Desi nu este usor sa obtii rezultate imediate, clientii vor sa fie asigurati de succes.
3. Dovada succesului
Pentru a genera incredere, trebuie sa expui reusitele firmei, dar intr-un mod decent, incat sa nu para ca o lauda. Desi modul in care Peter si-a expus succesul pe pagina web este putin atipic, cu screenshot-uri din discutiile cu clientii si video-uri cu acestia, a reusit sa creeze o imagine puternica si de incredere.
Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de Facebook, Twitter sau LinkedIn!
Sursa: entrepreneur.com
Traducere: Andrei Bobe