Snapchat, una dintre aplicatiile de mesagerie foto & video cele mai populare ale momentului, a facut mai multe schimbari recente, in vederea dezvoltarii serviciilor sale de chat. Fara indoiala, prin aceste strategii de imbunatatire, compania urmareste sa domine piata retelelor sociale, transformandu-se in aplicatia cea mai buna, atat pentru utilizatori, cat si pentru canalele media.
Aceasta platforma sociala s-a inaugurat sub cele mai bune auspicii, bazandu-se, inca de la inceputurile ei, de prezenta si aprecierea unui public numeros.
Primul serviciu a fost “Stories”, prin care colectiile de fotografii si video-uri create de utilizatori au o durata de 24 de ore. Apoi Snapchat a lansat “Discover”, un canal care le permite agentilor publicitari si mass-mediei sa isi imparta propriile continuturi. Iar acum, Snapchat a anuntat ca a imbunatatit si facilitatea chat-ului, prin adaugarea conversatiilor cu video, text si audio.
Se pare ca aplicatiile de mesagerie vor fi principalul canal folosit pentru comunicare si comert in America de Nord, motiv pentru care multe companii se lupta pentru a isi consolida o pozitie durabila pe aceasta piata.
Astfel, Facebook si Slack, competitorii lui Snapchat, lucreaza la dezvoltarea mesageriilor la nivel corporativ, in conditiile in care acestea o sa fie conduse de roboti.
Succesul lui Snapchat este atat de mare incat 100 de milioane de utilizatori consuma, in medie, 25-30 de minute, pentru a folosi aplicatia in mod zilnic.
De asemenea, in fiecare zi sunt accesate mai mult de 8.000 de video-uri, a declarat Snapchat. In perioada urmatoare, cei de la Snapchat au un plan sa construiasca un serviciu bazat pe realitatea virtuala.
In ceea ce priveste publicitatea, Snapchat isi doreste sa fie aplicatia lider si din advertising.
Compania a semnat un contract cu Viacom, pentru a permite vinderea de publicitate pe platforma. Apoi a incorporat serviciile de la Nielsen, pentru a informa publicul despre impactul campaniilor publicitare. Nu in ultimul rand, Snapchat tocmai a acceptat serviciile de la comScore, pentru a masura succesul contentului.
In prezent, valoarea companiei Snapchat ajunge la 15 miliarde de dolari.
Sursa: El Economista