Dupa feedback-ul publicului, Youtube si-a dat seama, in sfarsit, de faptul ca utilizatorii nu au fost prea incantati de reclamele de 30 de secunde peste care nu se poate trece. Asa ca au decis ca, din anul 2018, sa renunte la ele.
Cu siguranta ca vor gasi alte solutii pentru a suplini lipsa reclamelor lungi, eventual se vor baza pe reclame mai scurte, de 6 secunde, care nu par sa deranjeze la fel de mult.
Un purtator de cuvant Google a precizat ca Youtube isi doreste sa ofere o experienta placuta pentru utilizatori si ca, printre alte modificari, reclamele de 30 de secunde vor fi excluse incepand de anul viitor.
Se pare ca aceasta decizie nu mira pe nimeni, intrucat, intr-un sondaj facut anul trecut de catre Accenture, 80% dintre internauti s-au declarat de-a dreptul deranjati de reclamele frecvente de pe Youtube.
Este foarte probabil ca aceasta mutare sa vina ca raspuns la tendinta Facebook de a se concentra predominant pe continut video in ultimii ani.
Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de Facebook, Twitter sau LinkedIn!
Sursa: cnet.com
Traducere: Andrei Bobe