EY: 90% din Generatia Z se uita zilnic la YouTube

EY: 90% din Generatia Z se uita zilnic la YouTube

Un procent de 90% dintre cei care constituie Generatia Z se uita zilnic la YouTube, iar 69% au acces la tableta, arata un studiu al EY.

“Numita uneori iGeneration, generatia post-mileniala sau concentrata sub denumirea generala de "nativi digitali", Generatia Z se refera la cei nascuti de la mijlocul anilor 1990 si reprezinta, de exemplu, aproximativ 25% din populatia Statelor Unite. In proportie de 91%, adolescentii care compun aceasta generatie, adica nucleul Generatiei Z, au acces la smartphone, 69% dintre ei au acces la tableta si 90% se uita zilnic pe YouTube”, anunta EY.

Potrivit Elenei Badea, marketing director, EY Romania, inovatiile tehnologice “reprezinta noua normalitate. Inovatii precum realitatea virtuala, masinile fara sofer si capacitatea de a-si imprima 3D batoane de ciocolata nu mai surprind membrii Generatiei Z. Acestia asteapta doar urmatoarea iteratie din proces si vor sa joace un rol in proiectarea ei. Este generatia care a trecut de la inovatie la asteptare"

Studiul realizat de EY arata ca membrii Generatiei Z sunt mai intreprinzatori, mereu conectati la noutatile internetului.

In acest context, “membrii Generatiei Z sunt cei mai dispusi sa cedeze datele personale, plecand de la prezumtia ca va exista un schimb de valoare. Liderii companiilor de media & entertainment vor profita de pe urma acestui fapt. Ei vor folosi aceste date si, pe baza unei analize predictive legate de continutul si publicitatea mai bine tintite, vor traduce datele in experiente mai bine croite pe dorintele consumatorilor. Expunerea unei povesti este importanta pentru membrii Generatiei Z. Acestora le pasa mult de experientele autentice si de angajamentul de valoare care se transforma mai degraba in relatii continue decat in tranzactii. Companiile de media si entertainment care inteleg acest lucru vor utiliza toate gamele de dispozitive conectate online la care clientii au acces in efortul de a le spune acestora niste povesti integrate si interconectate”, precizeaza studiul citat.

 

Sursa: Agerpres