Atunci când se ia în calcul promovarea prin intermediul advertoriale SEO, se porneşte de la ideea că acest tip de articol deţine toate pârghiile pentru ca tu să devii vizibil în mediul online. Ţi-ai propus să îţi lansezi un nou produs sau să vii în întâmpinarea nevoilor pieţei cu cun anumit tip de servicii, atunci un advertorial SEO bine conceput şi implementat strategic într-o campanie de promovare, va contribui la optimizarea website-ului tău, implicit a conţinutului acestuia. Un advertorial SEO este reprezentat de un text concis, clar, cu mesaj uşor de asimilat de către public. Advertorialul tratează o singura direcţie, nu abordează mai multe produse odată, tocmai pentru acurateaţea mesajului transmis. Un astfel de material are un titlu atrăgător, este corect din punct de vedere al gramatical şi semantic, conţine o serie de paragrafe, este uşor de citit şi oferă doar informaţii corecte, concrete şi reale.
Prin publicare de articole SEO nu se vizează doar ieşirea la rampă cu un text impecabil, ci se asigură o optimizare externă, respectiv se fac trimiteri prin intermediul link-urilor ataşate, direct către site-ul clientului care are nevoie de promovare. În acest context, este foarte important ca informaţia din articol să ajungă la publicul ţintă, iar acest proces va fi posibil doar atunci când site-ul tău devine vizibil în mediul online şi se bucură de un trafic masiv. O platformă de publicare advertoriale SEO, oferă produsul tău posibilitatea de a ajunge cu uşurinţă către ţinta vizată, prin introducerea în text a cuvintelor cheie care se încadrează în criteriile motoarelor de căutare. Folosirea cuvintelor cheie potrivite şi ataşarea link-urilor presupun atingerea unor indicatori de calitate, performanţă şi popularitate, depistaţi cu uşurinţă de către motoarele de căutare, asigurând astfel puntea dintre produs şi potenţialii clienţi, fapt ce va favoriza un trafic productiv la nivelul site-ului.
Astfel, este platforma profesională care deţine capacitatea de a depista cele mai bune mecanisme prin care se poate implementa o campanie de promovare de succes, ţinând cont de concurenţă, caracterul pieţei, riscuri şi beneficii, şi evaluând permanent dinamica evoluţiei produsului tău.