Pentru ca un site de afaceri sa isi mentina avantajul competitiv, de la sursele de trafic pana la rata de conversie, trebuie sa functioneze la maxim iar asta se rezuma la factorul de analiza si optimizare site web. Fara indoiala, serviciile de analiza si optimizare a conversiilor pe site-urile web sunt cele care fac diferenta in acest proces, ajutand la stimularea performantelor cu informatii profunde. Cu toate acestea, daca nu utilizati inca analiza, raportarea si testarea - sau daca ramaneti neconvins - iata de ce credem ca analiza si optimizarea sunt importante.
Analiza si optimizarea sunt factori cruciali in diverse aspecte ale operatiunilor, marketingului si experientei utilizatorilor pe site. Vom analiza mai jos importanta unora dintre acesti factori, impreuna cu exemple de beneficii oferite de urmarire si optimizare.
Intelegerea principalelor surse de trafic inseamna ca intreprinderile pot aloca resurse acolo unde acestea conteaza cel mai mult. In loc sa cheltuiti timp si bani pe canale neperformante, va puteti concentra pe construirea unor fluxuri de trafic fiabile.
In timp ce traficul este esential, acesta trebuie sa se transforme in vanzari, altfel nu va oferi valoare. Urmarirea si optimizarea conversiilor implica utilizarea masuratorilor site-ului web pentru a descoperi ce functioneaza si pentru a aduce imbunatatiri continue site-ului web.
Datele sunt esentiale pentru a intelege modul in care utilizatorii interactioneaza cu site-ul web al afacerii. Prin urmarirea si optimizarea unei serii de factori, puteti gasi zonele de frictiune care dauneaza experientei utilizatorului.
Analiza si optimizarea vor demonstra modul in care eforturile si directia de marketing si de branding functioneaza efectiv.
Problemele tehnice ar putea deraia rapid toata munca grea de marketing, branding si eforturi de vanzari. Pentru a continua sa oferi o experienta de utilizare fara cusur, urmarirea si optimizarea performantei unui site web este vitala.
Mario Grigorescu poate optimiza experienta in marketing de continut pentru afacerea dvs., ceea ce ar putea contribui la generarea de noi vanzari. Actualmente este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist SEO Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.