Inainte de a vorbi despre angajarea unui consultant SEO local, sa acoperim elementele de baza ale serviciului SEO local. Ce este si ce poate face pentru afacerea dvs.? In termeni simpli, SEO local inseamna a ajuta clientii sa-si gaseasca afacerea locala prin intermediul motoarelor de cautare. SEO local este cel mai important pentru companiile cu locatii fizice (cum ar fi un magazin sau un service auto de cartier) sau servicii face-to-face (cum ar fi un instalator, un electrician, un zugrav etc.). Aceste companii trebuie sa ajunga la clienti aflati intr-o zona geografica. SEO local inseamna a oferi companiei dvs. cea mai mare sansa posibila de a se clasa pe primul loc in rezultatele cautarii online la nivel local. Mai mult, este foarte important sa faceti acest lucru atunci cand cineva din zona dvs. locala cauta online produsul sau serviciul dvs.
Acestea fiind spuse, consultantul SEO local potrivit va poate ajuta sa va dezvoltati afacerea la nivel local; cel gresit va poate costa foarte multi bani.
Potrivit HubSpot, 18% din cautarile mobile locale conduc la o vanzare in decurs de o zi – aceste oferte fiind realizabile, singura intrebare este daca afacerea dvs. va fi pregatita pentru acest aspect.
Clientul de astazi este mereu in miscare, cautand pe telefon un loc unde sa manance sau sa cumpere, apoi merge imediat acolo. Doar cateva rezultate apar pe un telefon mobil si doriti sa fiti unul dintre ele.
Ca sa nu mai vorbim de rezultatele cautarii locale care sunt vizate si in timp util. Dupa cum am spus, clientul de astazi cauta o companie in apropierea zonei lui, pe care sa o foloseasca chiar in acel moment. Daca sunteti unul dintre cei cu cele mai putine rezultate la nivel local, rata de conversie va fi tot mai ridicata. Nici o alta strategie de marketing nu te pune in fata unui client care ti-a cerut deja serviciile si se afla in apropiere, gata sa apeleze la serviciile tale in acel moment.
In cele din urma, clientii de astazi se asteapta sa fiti disponibil prin cautare locala. Spuneti ca cineva cauta ,,Service Auto Multimarca” pe baza recomandarii unui prieten. Motorul de cautare va presupune ca doriti rezultate localizate si va cauta in locuri din apropiere cu acest nume. Daca afacerea dvs. nu este optimizata pentru cautarile locale, este posibil ca motorul de cautare sa nu va gaseasca. Acum potentialului dvs. client ii este prezentat o lista de service-uri auto in mod aleatoriu si ati pierdut astfel credibilitatea pentru ca nu ati fost usor de gasit.
Dar cum alege motorul de cautare ce companii sa afiseze? Ca orice strategie SEO, este important sa ne amintim ca motoarele de cautare vor sa arate clientilor lor cele mai bune rezultate posibile. Motoarele de cautare doresc sa va gaseasca daca sunteti o afacere locala care ofera un serviciu de care au nevoie clientii. Sarcina ta este de a le facilita cat mai usor gasirea si validarea existentei tale la nivel local.
Mai intai, va trebui sa va definiti NAT-ul: Nume, Adresa, Telefon (NAT). Coerenta este esentiala pe masura ce va cresteti prezenta pe web, deoarece potrivirile exacte va sporesc legitimitatea afacerii. Daca compania dvs. este denumita ,,Piese auto Florin” in unele locuri si ,,Piese auto si reparatii Florin” in alte locuri, Google va prezenta ca rezultate doua afaceri complet diferite. Decideti un nume principal, o adresa postala standard si un numar de telefon al companiei. Apoi foloseste-l peste tot. Cel mai bine este sa aveti aceste informatii pe fiecare pagina a site-ului dvs. web, adesea prin includerea acestora in subsolul paginii web.
Daca va aflati in industria imobiliara, veti dori sa cititi articolul nostru: Cele mai bune 5 practici in social media pentru agentii imobiliari. Apoi creati un calendar social media, familiarizati-va si publicati-va informatiile pe Imobiliare.ro, LinkedIn si Olx sau alte site-uri de specialitate. Aceste site-uri web sunt similare cu Pagini Aurii pentru industria imobiliara si aveti sanse mai mari de a fi descoperiti pentru proiecte atunci cand mai multe site-uri care va afiseaza informatiile.
In rezumat, veti dori sa incarcati site-urile web de directoare web cu informatii cat mai exacte posibil, inclusiv NAT-ul dvs. Incarcati imagini de inalta rezolutie, orele de functionare si incurajati clientii sa lase recenzii. Cu cat sunt mai complete si mai robuste vor fi profilurile dvs. in retelele sociale si motoarele de cautare, cu atat mai legitima este afacerea dvs. in algoritmii de cautare. Dupa aceea, veti dori sa mariti numarul de referinte la compania dvs. in mediul online – acestea fiind denumite: citari.
https://agentpromovator.ro/consultanta-in-marketing-digital/
Citatele se incadreaza in cateva categorii: directoare de afaceri online, mentiuni in social media, inregistrari publice si mentiuni pe alte site-uri web de afaceri. Aceste citari includ furnizorii dvs. sau site-urile partenerilor de afaceri. Cel mai popular tip este directorul de afaceri online, deoarece este extrem de popular in online. SEO local implica contributia informatiilor dvs. si efectuarea de corectii atunci cand acestea nu corespund NAT-ul dvs. Exemple de directoare online sunt Federal.ro, Director-Web.ro, TopDirector.ro, TopSiteuri.ro ofera o lista cuprinzatoare a directoarelor locale romanesti.
Folosirea unui consultant SEO local va va economisi mult timp si energie. Acesti experti sunt specializati in SEO local. Prin urmare, cu un consultant de renume, ar trebui sa va asteptati ca acesta sa va imbunatateasca clasamentul online. Asigurati-va de faptul ca consultantul SEO local se va concentra pe gasirea si corectarea listarilor inexacte sau duplicate. Datele incorecte vor functiona impotriva clasamentului dvs. in rezultatele cautarii. Mai mult, serviciile de construire a citarilor au acces la agregatorii de date care ajuta procesul prin distribuirea datelor. Prin urmare, riscati sa fiti penalizati de catre Google in caz ca apar listari eronate. In general, externalizarea acestei lucrari va va permite sa va concentrati asupra afacerii dvs.
SEO Local este o piesa critica a strategiei dvs. de marketing. Alege cu intelepciune!
Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!
Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.
Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google