Despre acest curs

Despre curs

Mentiune: Acest curs se susţine în momentul în care se formează o grupă minimă sau in house, la cerere.

Ai cel mai bun produs de pe piață? Google te poziționează perintre primele căutări organice? Cu toate acestea este posibil ca afacerea ta să nu aibă vânzările pe care le dorește. Cel mai mare motor de căutare din lume afișează mai întâi reclamele și apoi site-urile care au un conținut relevant. Urmează acest curs interactiv de Google Adwords și vei învăța cum să fi primul în căutările clienților tăi și cum să îți crești vânzările începând de a doua zi. 

Ce înveți la curs? 

  • Cum sa setezi o campanie in Google Ads
  • Cum sa identifici cuvintele cheie optime, unelte si metode de selectie
  • Cum sa directionezi vizitatorii spre landing page-ul potrivit
  • Cum sa urmaresti rezultatele si sa optimizezi campaniile

Pentru participarea la curs sunt necesare:

  • Cunostinte bune operare calculator.
  • Existenta unui cont de google ads sau posibilitatea de a-l crea. Pentru finalizarea crearii contului este musai sa se adauge un card ca modalitate de plata cat si un site / domeniu atasat sau o pagina de FB.
  • Este necesara cunoasterea limbii engleza la nivel minim pentru intelegerea usoara a termenilor.
  • Nu se cere experienta anterioara in crearea de campanii Ads

Taxa de participare cuprinde:

  • Accesul la curs si la exercitiile si dezbaterile din cadrul acestuia
  • Indrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului
  • Suportul de curs si materialele aferente, in format electronic
  • Diploma de participare eliberata de Creative Business Management 

Agenda cursului

Ziua 1 - 6 ore; program 09.00-15.00

  • Introducere in Google Ads.
  • Google Ads parte din strategia de marketing online
  • Realizarea contului Google Ads
  • Prezentarea platformei Google Ads
  • Google Analytics si Google Ads
  • Structura unui landing page
  • Crearea codului de tracking & verificarea lui
  • Setarea obiectivelor/conversiilor
  • Google Search vs Google Display
  • Google Search
  • Pasii procesului de cumparare
  • Structura unei campanii
  • Tipuri de cuvinte cheie
  • Research cuvinte cheie
  • Gruparea cuvintelor cheie
  • Cuvinte cheie negative
  • Crearea Reclamelor (Dinamic Insertion)
  • Exemplu: Crearea campaniei Google Search

 

Ziua 2: - 6 ore; program 09.00-15.00

  • Optimizarea campaniei Google Search
  • Extensii de reclama
  • Influentarea costului per click
  • Scorul de calitate
  • Analiza indicatorilor - google analytics
  • Strategii de optimizare a traficului si a costului
  • Tipuri de licitare  
  • Google Display
  • Google Display
  • Definirea audientei
  • Tipuri de targetari
  • Remarketingul. Definirea listelor de remarketing
  • Setarea campaniei de remarketing si reclame targetate pe fiecare audienta
  • Crearea reclamelor. Dimensiuni si modele de bannere
  • Alte tipuri de campanii & concluzii
  • Campaniile DSA - exemplu
  • Campaniile RLSA - exemplu
  • Pasii necesari realizarii Campaniile de Shopping Ads

 

Obiectivele cursului

De ce să vii la curs?

  • Vei învăța să ajungi în fața concurenței în rezultatele Google chiar din prima zi
  • Vei optimiza bugetul de promovare. Administrarea greșită poate duce la costuri de două- trei ori mai mari
  • Vei atrage clienții interesați. Pentru utilizatorii care sunt gata sa cumpere, anunturile platite pe Google primesc 65% din - clicuri.
  • Vei ști cum să realizezi un mix eficient de reclame folosind toate instrumentele plaformei – Youtube, Remarketing, Display
  • Vei ști cum să interpretezi rezultatele unei campanii 
Tip Curs
Initiere

Traineri la acest curs

Trainer
Stroea Ionuţ
Trainer

Ionuţ Stroea face parte din generația creativă de marketeri digitali. În prezent este Digital Manager la o companie ce oferă servicii integrate de poziționare și promovare pentru companiile farmaceutice românești. Provocarea pe care o lansează cursanților este să aleagă cele mai bune canale de marketing digital într-o strategie de conversion marketing, folosind exemple personalizate și testate, din propria experiență. De peste 8 ani activează în mediul digital, timp în care a conceput și implementat mai multe campanii de multi-channel marketing: landing page-uri, campanii de newslettere, campanii de social media, campanii PPC, campanii de google ads. Ionuț se definește ca o persoană creativă, care implementează cu succes strategii orientate către rezultate.

Au mai ramas 10 locuri disponibile.
Inscrie-te acum la acest curs!
Pret Curs
850 00
Ron cu TVA
25 zile si 23 ore ramase

Curs organizat de CREATIVE BUSINESS COMMUNICATION S.R.L.

Adresa: MUNICIPIUL BUCUREŞTI, SECTOR 4, CALEA ŞERBAN VODĂ, NR.44
Vezi mai mult despre firma Acceseaza Firma
Review Firma
0.00
0 review-uri
5 stele
(0)
4 stele
(0)
3 stele
(0)
2 stele
(0)
1 stele
(0)

Informatii de Contact

Liliana Catrinoiu
Telefon: 0743 183 353
Email: cursuri@cbmanagement.ro

Mentiuni:

https://cursuri-creative.ro/

Distribuie acest curs

Inscrie-te acum la acest curs!
Pret Curs
850 00
Ron cu TVA
25 zile si 23 ore ramase
Inscrie-te
Metoda de plata organizator
RO21INGB0000999909472583
Plateste cu cardul prin RisCo.ro
Dupa inscrierea ta la acest curs, poti plati cu cardul participarea ta direct pe RisCo.ro