Mentiune: Acest curs se susţine în momentul în care se formează o grupă minimă sau in house, la cerere.
Ai cel mai bun produs de pe piață? Google te poziționează perintre primele căutări organice? Cu toate acestea este posibil ca afacerea ta să nu aibă vânzările pe care le dorește. Cel mai mare motor de căutare din lume afișează mai întâi reclamele și apoi site-urile care au un conținut relevant. Urmează acest curs interactiv de Google Adwords și vei învăța cum să fi primul în căutările clienților tăi și cum să îți crești vânzările începând de a doua zi.
Ce înveți la curs?
Pentru participarea la curs sunt necesare:
Taxa de participare cuprinde:
Ziua 1 - 6 ore; program 09.00-15.00
Ziua 2: - 6 ore; program 09.00-15.00
De ce să vii la curs?
Ionuţ Stroea face parte din generația creativă de marketeri digitali. În prezent este Digital Manager la o companie ce oferă servicii integrate de poziționare și promovare pentru companiile farmaceutice românești. Provocarea pe care o lansează cursanților este să aleagă cele mai bune canale de marketing digital într-o strategie de conversion marketing, folosind exemple personalizate și testate, din propria experiență. De peste 8 ani activează în mediul digital, timp în care a conceput și implementat mai multe campanii de multi-channel marketing: landing page-uri, campanii de newslettere, campanii de social media, campanii PPC, campanii de google ads. Ionuț se definește ca o persoană creativă, care implementează cu succes strategii orientate către rezultate.