Ana Iorga este singurul specialist în neuromarketing din România care deţine un titlu de doctor în acest domeniu. Ana este lector în cadrul Hamburg Media School’s Neuromarketing Manager Program şi co-editor al cărţii “Ethics în Neuromarketing” publicată la Springer anul trecut. Experienţa sa de peste un deceniu în neuromarketing a poziţionat-o ca fiind unul dintre pionierii domeniului în România. Activitatea sa este recunoscută la nivel internaţional fiind invitată la cele mai importante evenimente dedicate neurostiintei. În prezent, Ana este implicată în dezvoltarea strategiilor de neuromarketing pentru mai multe companii din România prin intermediul Buyer Brain. Experienţele ei locale şi internaţionale vor face subiectul temelor de training şi studiilor pe parcursul celor două zile ale Masterclass-ului de Neuromarketing.
Anil V. Pillai este coach certificat în Neuroscience Performance şi este consultant pentru cele mai mari companii din Asia şi din lume. Experienţa sa în refacerea designului strategic al companiilor a adus succesul multora dintre organizaţiile care sunt listate, în prezent, în topul Forbes 500 din lume. Munca sa este axată pe deschiderea unor noi căi de comunicare a organizaţiilor cu publicurile lor, refăcând structurile de comunicare într-un mod profund.