Cauta Comunicate
Comert
22.07.2024, 16:49
91

Roweb și Hold, prin soluția E-Commerce 360, ajută magazinele online românești să concureze cu Temu și Shein

Datele GPeC arată că piața de comerț electronic din România a avut o creștere constantă, depășind 6 miliarde de euro în 2023. Tot mai mulți români aleg să facă achiziții online datorită comodității și
Poza Roweb și Hold, prin soluția E-Commerce 360, ajută magazinele online românești să concureze cu Temu și Shein

Într-un moment în care piața de comerț electronic din România este pe un trend ascendent, Roweb, în parteneriat cu HOLD Marketing, agenția de marketing a grupului, se angajează să satisfacă nevoile diverse ale brandurilor prin soluțiile complete E-Commerce 360 pe care le furnizează.

“La Roweb, am dedicat eforturi substanțiale pentru a sprijini întregul ciclu de viață al proiectului software prin serviciile noastre complete de dezvoltare Magento. Fiecare proiect este gestionat de o echipă versatilă, compusă dintr-un manager de proiect, un specialist UX, dezvoltatori frontend și backend, plus specialiști QA. Acordăm o atenție foarte mare serviciilor de User Experience, astfel încât să creăm un proces de achiziție cât mai fluent pentru utilizatori.” ne spune Ștefan Nicolae, Head of E-Commerce Development.

Printr-o abordare completă, Roweb și HOLD Marketing urmăresc să răspundă diverselor nevoi ale comercianților online, oferind servicii ce cuprind dezvoltarea platformelor E-Commerce, beneficiind de expertiza vastă în Magento Development. Totodată, grupul vine în întâmpinarea magazinelor online cu servicii de Performance Marketing și optimizarea ratelor de conversie.

Compania oferă soluții prin care sprijină clienții în procesul de decizie, asigurându-se că aceștia aleg cele mai potrivite servicii pentru nevoile lor, incluzând data analytics, dezvoltarea soluțiilor de business & CRM și analize de business.

“În calitate de partener în transformarea digitală a clienților noștri, obiectivul nostru principal este să obținem maximul de conversii din bugetul și traficul existent. Prin identificarea celor mai potrivite soluții pentru eficientizarea investițiilor, am reușit să scădem costul pe conversie și să creștem rentabilitatea. De exemplu, pentru Pervita.ro, implementarea unui Google CSS a redus costul per conversie cu -22%, în timp ce ROAS-ul a crescut cu +22%.

De asemenea, ne concentrăm pe creșterea CLV (Client Lifetime Value). Integrarea sistemelor CRM și ERP ne permite să avem informații precise despre clienți, facilitând astfel strategii pentru creșterea coșului de cumpărături“ ne povestește Sorin Trifu, CEO of Hold Marketing.

Provocările comune pentru afacerile din E-Commerce includ optimizarea conversiilor, gestionarea stocurilor și personalizarea experienței clienților. Roweb și HOLD Marketing oferă soluții integrate pentru a rezolva aceste probleme, acoperind atât dezvoltarea tehnologică de ultimă oră, cât și strategii de marketing digital performante.

Într-un context de competiție intensă, afacerile se confruntă acum și cu presiunea impusă de jucători internaționali puternici, cum ar fi Shein, Temu și Trendyol. Pentru a sprijini E-Commerce-ul din România, grupul Roweb propune soluția 360.

Dezvoltarea de Soluții E-Commerce

Crearea magazinelor online prin platforma Magento2 reprezintă o soluție robustă, sigură și scalabilă pe termen lung. Această platformă oferă acces la funcționalități esențiale pentru magazinele online, inclusiv procesatori de plăți, soluții de curierat (permițând alegerea dinamică a curierului pe baza regulilor stabilite de comerciant) și instrumente avansate de marketing. În plus, magazinele online construite pe Magento2 sunt pregătite pentru afișare responsive pe dispozitive mobile.

“Soluțiile noastre de dezvoltare Magento includ integrarea cu diverse sisteme de plată, funcționalități avansate ale platformei și optimizări de performanță. Proiectul realizat pentru Litera.ro este un exemplu de succes, în care am integrat soluții complexe pentru un proces de achiziție complet și eficient”, adaugă Ștefan Nicolae, Head of E- Commerce Development.

Performance Marketing

Plasarea de reclame plătite pe platformele unde utilizatorii petrec cel mai mult timp (Google, Meta, TikTok, Pinterest, etc.) are scopul de a eficientiza investiția în bugetul de marketing. Pentru a optimiza costurile, este recomandată utilizarea unui CSS Google extern pentru plasamentele Google Ads Shopping și a unui sistem intermediar de optimizare a catalogului de produse. Soluția de feed management propusă de grupul Roweb folosește algoritmi avansați de etichetare a produselor și tehnici de analiză de date, permițând gruparea inteligentă a produselor din catalog, cum ar fi produse cu rentabilitate mare, produse cu marjă mare de adaos și produse care generează costuri fără venituri.

Programmatic Ads

Îți amintești ultima reclamă pe care ai văzut-o pe internet?

Probabil ai văzut multe, dar niciuna nu ți-a captat atenția în mod special. Majoritatea reclamelor nu ies în evidență; fie nu sunt relevante pentru tine, fie nu transmit informația într-un mod suficient de creativ pentru a avea un impact și a rămâne în memorie. De asemenea, multe dintre ele par intruzive și îți afectează negativ experiența online. Agenția HOLD din grupul Roweb propune o soluție creativă, realizând reclame vizuale cu o valoare emoțională și relevante pentru public. Plasarea reclamelor Programmatic se face pe baza unui sistem de licitare Real-Time-Bidding și utilizează platforme precum: Criteo, RTB House, WeTransfer, AdColony, Spotify, etc.

Optimizarea Ratei de Conversie

Acum este mai important ca oricând să acorzi atenție ratelor de conversie. Cea mai importantă zona de unde poți recupera un procent mare de conversie, este motorul de cautare intern. Implementarea unei soluții inteligente de căutare, îți poate crește rata de conversie cu aprox. 43%. Roweb vine să rezolve această problemă cu ajutorul soluției Searchency, soluție dezvoltată intern la nivel de grup, care aduce următoarele beneficii pentru comercianți:

  • Căutare avansată pe bază de sinonime
  • Posibilitatea de excludere a cuvintelor care fac parte din limbajul licențios sau a altor termeni irelevanți, care nu au legătură cu business-ul tău.
  • Căutare avansată (ex: “geamantan ieftin” se va transforma în “geamantan cu prețul mai mic de 89 lei” – afișând rezultatele în funcție de prețul cel mai mic setat în platformă.)
  • Sugestii de termeni de căutare, pornind de la produsele populare din platformă.
  • Autocorrect pentru tastarea greșită a termenilor de căutare.

Data Analytics

Transformă datele brute în informații valoroase pentru deciziile tale de business. Datele brute te pot ajuta să răspunzi la întrebări precum:

  • “Ce tipuri de produse și servicii vor fi necesare pentru clienți în viitor?”
  • “Care este cea mai eficientă metodă de retenție a clienților?”
  • “De ce există o scădere semnificativă a vânzărilor în anumite luni?”
  • “Din ce zonă geografică provin cele mai multe accesări ale produsului X?”

Specialiștii Data din cadrul Hold pot aborda următoarele nevoi ale comercianților:

  • Web & App Tracking: Audit Google Analytics 4, Implementare tracking avansat GA4 (pentru web și mobile)
  • Server-Side Tracking
  • Dashboard-uri vizuale în platforme precum: Looker Studio, PowerBI sau Tableau.

Serviciile de Data Analytics oferite de grupul Roweb pot aduce contribuții esențiale la nivel de business, oferind perspective asupra următoarelor domenii:

  • Experiență personalizată la cumpărare
  • Gestionarea inventarului și anticiparea cererii
  • Detectarea și prevenirea fraudei
  • Optimizarea dinamică a prețurilor și veniturilor

Marketing Automation

Email Marketing automatizat este esențial pentru o strategie de comunicare eficientă. Automatizările în Email Marketing permit crearea și trimiterea automată, în timp real, a mesajelor personalizate bazate pe comportamentul și interacțiunile utilizatorilor cu site-ul sau aplicația ta. Aceste mesaje pot fi trimise sub formă de email, SMS sau notificări push.

Procesul de automatizare a comunicării cu clienții se bazează pe o segmentare robustă, în funcție de profilul fiecărui client.

“Viziunea noastră pe termen lung? Ne propunem să investim în soluții tehnologice bazate pe AI și Machine Learning pentru a oferi clienților noștri informații despre trendurile și pattern-urile de cumpărare ale utilizatorilor. Acest lucru îi va ajuta să fie mai predictibili în investițiile de marketing și gestionarea stocurilor, evitând astfel supraîncărcarea sau lipsurile de stoc“, completează Sorin Trifu, CEO of HOLD Marketing.

Roweb este o companie de software development cu o vastă experiență în domeniu, specializată în dezvoltarea de platforme eCommerce, cu un accent puternic pe Magento Development. Printre clienții lor se numără Litera, Teilor, Omac, Porsche Bank și BookCity, pentru care au creat soluții inovatoare și personalizate. Roweb se mândrește cu un portofoliu divers și o echipă de experți capabili să transforme orice idee într-o soluție digitală de succes.

HOLD Marketing este o agenție din grupul Roweb specializată în servicii de marketing online, axată pe Performance Marketing, CRO și Data Analytics. Cu o echipă dedicată și o abordare orientată spre rezultate, HOLD Marketing a colaborat cu branduri de renume precum Poema, dEpurtat, Obio, RTC și Atlas Copco. Agenția oferă și servicii de email marketing, utilizând tool-uri de AI pentru a crește vizibilitatea și loialitatea clienților prin strategii eficiente și bine targetate.