Cauta Comunicate
Internet
05.08.2025, 20:54

Intrebati un specialist SEO: De ce continutul site-ului dvs. nu mai este bun sau util

Continutul util trebuie sa mearga mai departe de opinia personala. Aflati in aceasta saptamana cum sa adaugati valoare reala si sa castigati incredere: Intrebati un specialist SEO!
Poza Intrebati un specialist SEO: De ce continutul site-ului dvs. nu mai este bun sau util

Intrebati un specialist SEO din aceasta saptamana vine de la cineva care ar dori sa stie de ce continutul sau nu mai este „bun” sau „util”.

Persoana este curioasa de ce nu se mai claseaza pentru „cuvintele lor cheie” atunci cand alte pagini nu au fotografii originale sau continut care sa dovedeasca ca au o experienta reala.

Persoana ar dori sa ramana anonima, asa ca ii respect solicitarea.

Aceasta este o postare lunga. Sectiunea de sus este modul in care ne gandim la continut si de ce ar trebui sa se claseze. A doua sectiune este cea in care veti gasi modalitati de implementare bazate pe mai multe nise, de la calatorii la mancare, acoperisuri si multe altele.

Consultant in Marketing Online

Cum procedam la crearea de continut

Argumentul lor pentru care continutul lor ar trebui sa se claseze se bazeaza pe un concept numit E-E-A-T.

Experience, Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness (experienta, expertiza, autoritate si incredere) nu este un factor de clasificare sau un semnal; este un factor de incredere pentru cititori.

Atunci cand este bine realizat, poate determina continutul dvs. sa obtina citari si backlink-uri in mod natural.

Scopul dvs. in calitate de creator ar trebui sa fie sa aratati expertiza si experienta prin ganduri originale pe care numai o persoana cu cunostinte de prima mana le stie.

Acesta este modul in care E-E-A-T functioneaza pentru SEO. Nu exista niciun scor sau metrica, iar E-E-A-T nu este un factor de clasificare a unei pagini sau a unui site web; este un concept SEO.

Am revizuit site-ul de la trimiterea intrebarii si a fost similar cu multitudinea de site-uri trimise pentru audituri atunci cand actualizarea continutului util a ucis site-urile de nisa. Feedback-ul meu a fost acelasi.

Continutul nu este original sau unic si nu este util. Persoana respectiva a fost norocoasa ca a avut trafic atata timp cat a avut.

Da, informatiile oferite proveneau din experienta lor personala, dar ar fi putut fi generate de un model de limbaj mare (LLM). Desi imaginile au fost unice, acestea nu au fost ceva unic pentru subiect sau entitate si nu au ajutat utilizatorul cu o solutie completa.

Locuiesc in Bucuresti, si fac fotografii cand calatoresc in majoritatea zilelor, dar nu sunt un profesionist si nu-mi vand fotografiile. Este un hobby. Tehnic, as putea sa scriu un blog sau un ghid de fotografie in Bucuresti si sa incerc sa il clasez.

Pentru a face acest lucru, nu numai ca trebuie sa impartasesc fotografii originale, dar trebuie sa impartasesc ganduri originale si lucruri care vor ajuta pe cineva care doreste sa faca fotografii din Bucuresti, o solutie completa. Partea cu „solutia completa” este ceea ce lipsea multora dintre site-urile pe care le-am auditat si care au fost sterse.

Primul pas in furnizarea acestei solutii este sa cautati ceea ce intreaba oamenii si sa gasiti o modalitate de a prezenta acest lucru.

O intrebare pe care o primesc de la prieteni pe Facebook si uneori pe Instagram atunci cand postez o fotografie este „cum obtii iluminarea” sau „ce folosesti pentru a edita fotografiile”.

Acestea devin doua subiecte care pot fi postari pe blog sau videoclipuri YouTube de sine statatoare si sfaturi pe care doar eu le stiu, deoarece eu sunt persoana care face aceste fotografii de nenumarate ori cu aceleasi rezultate.

Aici pot sa afisez E-E-A-T, sa furnizez aceleasi informatii ca toti ceilalti si apoi sa furnizez informatii pe care doar eu le stiu, in calitate de creator.

In loc sa spun „faceti aceste fotografii la ora de aur” si sa ma arat pe mine la ora de aur, ar trebui sa arat cum arata inainte, in timpul si dupa.

cam in acelasi timp fac preprocesarea. Dar asta nu este suficient. Trebuie sa merg cu cinci pasi mai departe. Voi folosi ca exemplu o fotografie a monumentelor de pe mall.

In primul rand, as impartasi faptul ca nu editez oamenii, apoi as scrie o sectiune a articolului dedicata „fotografierii monumentului XYZ fara oameni”.

In aceasta sectiune, voi da instructiuni despre cum calculez cand vor fi mai putini oameni in jur, lumina este inca difuza si veti obtine stralucirea orei de aur.

Daca sunteti curiosi, trucul pentru acest lucru este sa va prezentati la aproximativ 10 minute dupa ora de aur maxima si cu fata spre est dimineata. Oamenii incep sa plece ,iar tu obtii o fotografie curata cu rasaritul soarelui.

Acum trebuie sa adaug un sfat pe care numai cineva cu multa experienta si timp petrecut pe meserie l-ar sti. Acesta ar putea fi cautarea pentru diminetile ploioase. Sunt putini sau deloc oameni afara, iar atunci cand combinati factorul meteorologic si faptul ca tocmai a trecut ora de aur, este probabil sa obtineti o fotografie cu putini sau niciun om in ea.

Al treilea este sa adaug un sfat pe care numai eu il stiu. Acesta poate fi „acest lucru nu functioneaza pentru ora albastra sau apusul soarelui, deoarece oamenii se inghesuie inainte ca soarele sa apuna, iar dupa aceea este intuneric, eliminand sursa de lumina”.

Dar asta nu ofera o solutie completa. Trebuie sa ofer o alternativa, deoarece ei vor in continuare o fotografie fara oameni. Oportunitatea aici este de a oferi trei sau patru alte monumente cu exemple de ce sunt mai bune decat monumentul XYZ pentru apusul soarelui, inclusiv obtinerea unei fotografii fara nimeni in ea.

Suna a munca multa, nu? Este, dar numai daca nu esti un expert in domeniul tau. Site-urile care nu au mers atat de departe au fost sterse. Pentru clientii nostri, mergem si mai departe. Iata cum.

Un lucru pe care nu l-am vazut pe site-urile de fotografie este urmarirea timpului pentru a permite cuiva sa stie cand sa apara, in mod specific.

Pentru Arcul de Triumf din Bucuresti, am urmarit timpul necesar pentru ca oamenii sa plece dupa rasaritul soarelui, astfel incat sa pot obtine o fotografie in timp ce cerul se schimba si copacii sunt in floare.

Dupa ce mi-am pastrat foaia de calcul timp de cativa ani, am stiut cu cate zile inainte si dupa apogeul infloririi, oamenii apar si pleaca. De asemenea, am invatat cand vor fi suficient de dispersati din unghiurile si fotografiile mele preferate.

Nu a fost perfect, dar foaia de calcul si-a facut treaba, iar eu obtin fotografiile mele preferate in fiecare an.

Pentru acest articol teoretic, as putea posta foaia de calcul pentru a-i ajuta pe altii, iar acest lucru este ceva unic pentru blog-ul meu si ar putea obtine backlink-uri de la ghiduri de calatorie, fotografi si companii turistice din Bucuresti.

Fac acest lucru si pentru alte locatii. Daca sunteti un creator in hobby, bloggeri de calatorie si nomazi, spatiu alimentar etc., ar trebui sa faceti acest nivel de detaliu.

Pentru Sinaia si cand am fost in Busteni in ianuarie anul trecut, am folosit camere de streaming live din locatii specifice pentru a urmari cand sa apar pentru a-mi face fotografiile.

marketing prin continut

Aplicarea acestui lucru in lumea reala si la mai multe nise

Fiind capabil sa vad rasaritul si apusul soarelui, am stiut ce plaje si unghiuri sa aleg.

De asemenea, am putut sa-mi dau seama cand voi avea inca lumina potrivita cu mai putine sanse ca oamenii sa fie acolo, urmarind cand apar si pleaca oamenii si cati oameni sunt in fiecare loc in fiecare zi.

Pentru fotografiile mele din Centrul Vechi din Bucuresti, am folosit camerele live din Bucuresti.

Puteti vedea cand strazile sunt mai putin pline, cand se aprind si se sting luminile si puteti surprinde atmosfera si decorul dorit, fie ca este vorba de Pasajul Macca-Villacrosse, Caru’ cu bere, Palatul CEC etc.

Personal, imi place ca luminile de strada sa fie aprinse in fotografiile mele, de aceea am urmarit orele lor de aprindere si stingere.

Acum este momentul sa prezentam continutul. Textul scris este doar o parte; instructiunile pot fi prezentate in:

  • O lista ordonata.
  • O foaie de calcul care poate fi descarcata sau accesata online cu instructiuni pe ea.
  • Videoclipuri care prezinta vizual pasii, astfel incat persoana sa poata urmari.
  • Un tabel care enumera pasii si ce trebuie facut cu note, prezentand alternative si exemple.
  • Infografice care prezinta pasii si includ memento-uri si imagini.

Acest lucru este destul de specific, dar se aplica la munca pe care o facem pentru clienti.

Daca scrieti despre sporturi in aer liber, cum ar fi drumetiile sau snowboardingul, puteti face acest lucru pentru anumite partii sau trasee care sunt mereu circulate, iar persoana doreste sa se bucure de ele fara aglomeratie.

Acelasi lucru cu cumparaturile pentru site-uri de moda si alimentare, cand sunt perioadele mai lente si cum pot verifica?

Google Business Profiles  enumera uneori orele cu trafic intens si lent pentru magazine, restaurante si locuri de divertisment in functie de zi si ora.

In studiile de caz pe care le impartasesc pe blogul meu, spun ca nu mai construim backlink-uri, iar acest lucru este adevarat.

Gandindu-ne cum si de ce datele noastre, seturile de competente, produsele, serviciile etc. sunt unice si cum ne putem aplica cunostintele, continutul incepe sa se clasifice, iar oamenii ne citeaza si ne furnizeaza surse.

Obtinem backlink-uri in mod natural, iar clientii cresc.

Daca sunteti avocat specializat in contracte, cunoasteti tendintele care ar putea semnala schimbari pe piete si modul in care intreprinderile se dezvolta, care sunt preocuparile lor si directia in care se indreapta lucrurile.

Publicati numarul de tipuri de contracte ca puncte de date, fara a dezvalui informatii despre clienti, si impartasiti modul in care fie coreleaza, fie contrazice ceea ce spun mass-media traditionale si social media.

Constructorii de case, antreprenorii si designerii de interior stiu ce este pe cale sa devina popular deoarece cererea incepe sa creasca, daca oamenii reduc dimensiunile sau cauta mai mult spatiu si lux si cum se compara cu anii anteriori. Acest lucru poate obtine trafic B2B si B2C si backlink-uri.

  • B2C provine de la potentialii clienti care doresc sa stie ce sa cumpere sau ce este in tendinte, sau sa vada ce era popular acum cinci ani si daca revine in actualitate.
  • B2B vrea sa stie ce materiale, culori si alte articole ar trebui sa planifice sa comande si sa stocheze, deoarece cererea va veni.

Prin crearea de randari si solutii pentru ambele, puteti colecta clienti potentiali si, speram, sa ii convertiti, indiferent daca sunt mirese, evenimente religioase sau renovari de bucatarii si reparatii de acoperisuri.

Daca sunteti comerciant cu amanuntul sau afiliat, optimizati paginile dvs. de produse pentru acestea inainte ca cererea sa inceapa, in loc sa fiti nevoit sa optimizati si sa concurati cu companiile si furnizorii deja clasati.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=eNP76bQb_4c[/embed]

Aveti avantajul de a sti ce va fi solicitat cu luni inainte.

Site-urile de turism pot merge cu cinci pasi mai departe decat sa spuna ca aici este o intrare care permite accesul scaunelor cu rotile.

Impartasiti unde sunt cele mai apropiate bai de acea intrare si cea mai usoara cale prin muzeu care nu necesita scari.

De asemenea, puteti impartasi cand este posibil sa fie mai putin aglomerat, astfel incat sa nu trebuiasca sa va luptati prin multime pentru a vedea exponatele sau sa asteptati lifturile.

Si asigurati-va ca postati fotografii cu modul in care le gasiti, nu doar voi la locatie. Acesta este modul in care ajutati cititorul si creati continut demn de clasament.

Acelasi lucru este valabil si pentru castelele din Europa si plajele sau templele din Asia. Ajutati oamenii cu mai mult decat doar spunand ca este prietenos pentru oameni; oferiti-le resursele pe care doar o persoana cu experienta reala le-ar cunoaste.

Aratati imagini cu ceea ce trebuie sa cautati, nu doar fotografia de semnatura din spatiu. Daca nu le spuneti de unde sa ia acea fotografie, persoana trebuie sa faca mai multe cautari.

Oricine poate arata o fotografie in care spune ca a fost undeva. Asta nu arata E-E-A-T, si nici nu arata ca este „revizuit de” daca continutul nu are ganduri unice si originale ale expertilor.

Duceti-va continutul de cinci pana la 10 ori mai departe si asigurati-va ca persoana nu trebuie sa faca o alta cautare dupa sau in timpul indeplinirii unei sarcini.

Acesta este modul in care creati continut care se clasifica si obtine backlink-uri.

In aceste cazuri, continutul este util, atata timp cat folositi formatul corespunzator, astfel incat utilizatorii sa il poata parcurge cu usurinta.


Hai sa crestem vizibilitatea brandului tau in cautarile organice cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu – Consultant certificat Google & MOZ.
📈 Ajungi pe prima pagina din Google mai repede decat crezi!

📘 Citeste ghidul complet pentru afacerea ta:
👉 "Succesul in marketingul online" by Mario Grigorescu – Click aici

🌐 Intra pe site:

🎧 Asculta podcastul Noutati de Marketing Online 👉

📰 Adauga Agent Promovator in feedul tau de Google News si fii mereu la curent cu tendintele!

Review-uri
Comentarii