Mai functioneaza sau nu sunatul la rece? Afla cum sa inchizi vanzari in 2023 cu platforme online!

https://dev.risco.ro/portfolio/uploads/articole/imgPrin/ee34b0fdb5dbe93494993a16199b73aa6f5e804d.png
Foto: RisCo.ro

Daca lucrezi in vanzari, cu siguranta stii ca in 2023 activitatea tuturor firmelor este in tranzitie sau s-a mutat deja in mediul online. Digitalizarea vine cu avantajele ei, iar sunatul la rece a devenit un subiect controversat. Este dificil sa aduni datele, sa contactezi clientii si sa inchizi vanzarile, fara un instrument foarte performant si eficient.

 

Fiecare persoana care lucreaza in vanzari isi concentreaza eforturile pentru generarea de lead-uri, pentru atragerea de clienti si pentru pastrarea legaturilor dupa incheierea procesului de vanzare.

 

Indiferent de metoda pe care o preferi, este esential sa iti setezi obiective clare si sa stii exact ce fel de clienti au nevoie de serviciile sau produsele pe care firma ta le presteaza. Afli care este profilul clientului ideal si actionezi in conformitate cu trasaturile pe care le cauti.

Specialistii au constatat ca atragerea unui nou client costa de 5 ori mai mult decat fidelizarea unui client actual, asa ca toate eforturile trebuie sa fie concentrate in aceeasi directie.

 

SellNet este cel mai buna platfoma online de vanzari online si se bazeaza pe principii simple, clare si esentiale pentru orice vanzator care isi doreste rezultate palpabile intr-un timp cat mai scurt!

 

Construiesti o lista de clienti, incepand prin selectarea de criterii financiare, cum sunt cifra de afaceri, profitul, istoricul financiar sau numarul de angajati. Daca te intereseaza o anumita regiune geografica si ai constatat ca acolo exista potential de dezvoltare pentru serviciile tale, ghideaza-te dupa cota de piata, dupa valoarea firmelor sau dupa locul pe care le ocupa acestea in domeniul lor.

 

Revenind la tehnica de abordare “la rece”, trebuie sa stii ca aceasta poate sau nu sa functioneze in cazul tau. Important de stiut este ca vanzarile de acest fel nu sunt intocmai “la rece”, pentru ca necesita, de fapt, o foarte buna documentare in prealabil. Tebuie sa cunosti situatia din piata, sa stii pe ce loc te situezi si pe ce loc iti propui sa ajungi si sa intelegi in detaliu nevoile potentialilor tai clienti.

 

Imediat ce ai hotarat care este metoda de abordare potrivita, este momentul sa colectezi toate datele necesare. Adesea, primul link accesat nu iti furnizeaza informatii corecte, pe care sa te poti baza. Mediul online poate fi extrem de util, insa trebuie sa constientizezi ca datele pot fi foarte usor falsificate, gresite sau preluate fara acordul persoanelor in cauza.

 

Nu risca sa pari neglijent in momentul in care esti intrebat de unde ai obtinut datele persoanei contactate. Alege listele de clienti construite in SellNet, cu date 100% conform GDPR, actualizate in timp real si validate de comunitatea vanzatorilor care fac prospectare.

 

Alege sa iti eficientizezi eforturile si sa iti desfasori toata activitatea legata de clienti in aceeasi platforma. Astfel, poti face modificari mai usor si iti poti adapta listele in functie de conditiile care apar pe parcurs.

 

Evita incertitudinile si construieste-ti relatii bazate de incredere cu noii tai clienti!

Autor: RisCo.ro