Search for News
Retail
29.04.2021, 16:39
389

Cum a evoluat business-ul Lensa.ro la 170 de angajați și afaceri de peste 10 milioane de euro

Lensa.ro, magazin online și offline de optică fondat în 2013, şi-a majorat de zece ori cifra de afaceri în perioada 2017-2020, ajungând la 10,8 milioane euro (52,98 mil. lei) anul trecut.
Photo Cum a evoluat business-ul Lensa.ro la 170 de angajați și afaceri de peste 10 milioane de euro

Numărul de angajaţi a crescut cu peste 155 în ultimii patru ani, echivalentul unui avans de 1033%, la 170 de angajați.

Cumulată, cifra de afaceri pentru perioada mai 2013 – aprilie 2021 s-a apropiat de circa 25 de milioane de euro (122,66 mil. lei).

Anul acesta, în primele 4 luni, cifra de afaceri Lensa a crescut din nou, la 3,6 milioane euro (17,6 mil. lei), cu 91% comparativ cu ianuarie – aprilie 2020, când a fost înregistrată o cifră de afaceri de 1,88 milioane de euro (9,2 mil.lei).

Lensa.ro a crescut constant în ultimii ani ca cifră de afaceri şi a investit an de an în extinderea rețelei de magazine proprii. Anul 2020 a reprezentat pentru companie anul cu cele mai mari investiţii de expansiune, respectiv peste 500.000 euro, în deschiderea a cinci showroom-uri de optică. În cei opt de ani de la înfiinţare, fondatorii Lensa.ro au realizat investiţii de peste 700.000 euro.

“În 2013, Lensa a început ca un eCommerce care vindea lentile de contact colorate. La finalul primului an a înregistrat o cifră de afaceri de 15.000 euro pe această nișă. Ulterior, business-ul a fost extins pentru a acoperi toată zona lentilelor de contact și a ochelarilor de soare. Apoi, pe măsură ce Lensa a devenit un retailer omnichannel, am început să dezvoltăm rețeaua de magazine care a ajuns între timp la 9 magazine. Al 10-lea, cel din Ploiești, este planificat pentru a fi inaugurat la jumătatea lunii mai. Acum, după cei opt ani, zona de ochelari de vedere a devenit o componentă definitorie a evoluției business-ului”, a declarat Daniel Crăciun, CEO & Founder Lensa.ro.

Lensa.ro a avut, până în prezent, peste 400.000 de clienți, care au făcut peste 760.000 de comenzi. În tot acest timp, au fost oferite 225.000 de consultații.

“Luna aceasta Lensa împlinește opt ani și cu această ocazie ne dorim să sărbătorim cu reduceri de până la 80%, începând cu 4 mai, atât în online cât și în magazinele fizice din București, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov, Galați și Pitești”, a adăugat Daniel Crăciun.

În cele nouă magazine proprii Lensa din România sunt expuse produse ale celor mai cunoscute branduri la nivel internațional: Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana, Polaroid, etc. Gama de lentile de vedere și de contact este și ea completă, având toți furnizorii importanți în portofoliu, precum Essilor, Hoya, Zeiss și Alcon.

“Vom continua să extindem rețeaua de showroom-uri și anul acesta. Considerăm că magazinele fizice Lensa oferă o experiență inedită, iar clienții pot proba produsele și pot primi consultanță de specialitate”, a mai spus Daniel Crăciun.

În magazinele Lensa.ro, lentilele de ochelari se pot personaliza în funcție de meserie sau activitate (lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice etc.), dar și de tipul de viciu de refracție (lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a două perechi de ochelari, de distanță și de aproape etc.).