Continut care converteste: oferte fara frictiune, cereri de dimensiuni mici si compromisuri valoroase.
Prea adesea, continutul este creat doar pentru a obtine clicuri, vizualizari si aprecieri. Totul se rezuma la apelul la actiune (CTA), la descarcarea activului, la completarea formularului sau la inscrierea in registru. De cele mai multe ori, acest lucru este in detrimentul obtinerii unui angajament real si valoros.
Desi aceste cifre ar putea arata foarte bine pe o foaie de statistici, ele nu se traduc intotdeauna in conversii reale. Iata care este treaba: clicurile nu sunt valoroase. O conversie reala are loc atunci cand cineva iti raspunde la e-mail, iti trimite un mesaj pe retelele de socializare sau se implica in mod semnificativ in brandul tau - nu doar atunci cand face clic fara sa se gandeasca pe un buton pentru ca i-ai sugerat sa o faca.
Daca doriti sa creati continut care converteste, nu va mai fixati pe implicarea usor de urmarit. Concentreaza-te pe cel mai bun mod de a-ti determina publicul sa se implice fara toate frictiunile. Iata cum.
Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!
Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.
www.agentpromovator.ro
Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google
Sa fim sinceri: prea mult marketing este disruptiv. Cerem in mod constant oamenilor sa se opreasca din ceea ce fac, sa acceseze o noua pagina, sa completeze un formular lung sau sa finalizeze o actiune care ii indeparteaza de sarcina lor curenta. Nu este de mirare ca oamenii renunta inainte de a finaliza calatoria. Cheia pentru conversii mai mari este ca oferta ta sa fie lipsita de frictiune.
Cu cat eliminati mai multa frictiune, cu atat este mai usor pentru publicul dvs. sa spuna „da” si sa se implice cu dvs.
Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!
Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.
www.agentpromovator.ro
Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google
O alta greseala de marketing frecventa este sa adresam intrebari prea mari. Vrem ca publicul nostru sa citeasca documente tehnice lungi, sa urmareasca webinarii de o ora sau sa descarce studii de caz detaliate. Dar majoritatea oamenilor nu au timp sau energie sa se angajeze in ceva care necesita prea mult in avans.
Daca doriti sa stimulati conversiile, faceti ca solicitarea sa fie usor de gestionat. Acest lucru nu inseamna ca nu puteti avea un continut aprofundat, de lunga durata - inseamna doar ca trebuie sa oferiti optiuni de mici dimensiuni care sa reduca bariera pentru publicul dvs.
Facand continutul sau oferta dvs. usor de consumat in bucati mici, reduceti angajamentul necesar din partea publicului dvs., facandu-l mult mai probabil sa se implice.
Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!
Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.
Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google
Chiar daca ati facut ca oferta dvs. sa fie lipsita de frictiune si usor de gestionat, mai exista o cheie pentru a stimula conversiile: Faceti ca schimbul sa merite. Publicul tau isi schimba timpul, atentia sau informatiile personale in schimbul a ceva de la tine - deci asigura-te ca acel ceva este suficient de valoros pentru a justifica efortul.
Multi marketeri nu reusesc sa faca acest lucru. Ei cer prea mult (cum ar fi un formular lung sau un angajament indelungat) in schimbul a prea putin (cum ar fi o singura descarcare PDF). Daca doriti ca publicul dvs. sa se implice, trebuie sa oferiti o valoare superioara.
Atunci cand compromisul pare sa merite - cand valoarea depaseste cu mult efortul pe care publicul trebuie sa il depuna - acesta va fi mult mai incantat sa se implice in continutul si in brandul dvs.
Daca doriti conversii reale, nu va mai concentrati pe clicuri. Incepeti sa creati experiente care sa para naturale, fara frictiuni si valoroase pentru publicul dvs. Cea mai mare parte a continutului de marketing din prezent este construita in jurul a ceea ce isi doresc companiile: statistici, formulare, clicuri si masuratori care pot fi urmarite. Dar pentru a va implica cu adevarat publicul, trebuie sa jucati dupa dorintele acestuia, nu dupa cele ale companiei. Cand incepeti sa concepeti continut pentru conversii in loc de clicuri, veti vedea mai multa implicare si relatii mai semnificative si pe termen lung cu publicul dvs.
Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!
Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.
Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google