Incepand cu data de 17 mai, Stefan Monea a preluat functia de Business Manager in cadrul Randstad Romania, companie de recrutare, munca temporara si alte servicii HR conexe. Din noul sau rol, va face parte din echipa de management a companiei, principalul sau obiectiv fiind cel de a dezvolta linia de business dedicata proiectelor ce vizeaza angajati care lucreaza in linia de productie (numiti in termeni de specialitate "gulere albastre"), prin utilizarea conceptelor Randstad Global. Venirea sa marcheaza o noua directie de dezvoltare a Randstad Romania, pe langa cele deja existente, respectiv proiecte care vizeaza profesionisti si personal care isi desfasoara sarcinile de serviciu intr-un birou (categorie numita si "gulerele albe").
Stefan Monea are o experienta de 14 ani in domeniul vanzarilor, din care 9 in pozitii de coordonare. Cu multiple formari in ariile sale de dezvoltare profesionala (vanzari, management, coordonare licitatii si curs de mediator), este unul dintre putinii profesionisti din Romania a carui cariera a fost dedicata in ultimii ani vanzarilor si dezvoltarii afacerii in industria resurselor umane. Printre proiectele ample din aceasta arie in care a fost implicat se numara: coordonarea la nivel de vanzari si operational a patru birouri locale; implementarea si coordonarea de proiecte de recrutare de masa; dezvoltarea afacerii si deschidere de noi filiale; coordonarea de proiecte de mobilitate nationala si internationala; account management pentru clienti care insumau peste 800 salariati temporari.
"Prin venirea lui Stefan alaturi de echipa Randstad Romania, vom continua sa mentinem ritmul alert si agil de dezvoltare si adaptare din ultimul an, astfel incat sa ne respectam angajamentul de a oferi pietei cele mai eficiente solutii de ultima ora existente la nivel mondial, create de Randstad. Suntem nu doar dedicati excelentei echipei noastre si succesului clientilor nostri, ci si ridicarii standardelor industriei in Romania, fiind constienti ca misiunea noastra de a potrivi oameni si companii, pentru performanta, are un important impact economic si social, mai ales in aceasta perioada de schimbari majore". – Mihaela Maranca, Country Manager, Randstad Romania
"Piata serviciilor de resurse umane este extrem de dinamica. Contextul pandemic si modul in care noul normal schimba aproape complet perspectiva modului de a lucra, obliga angajatorii, angajatii si companiile ce ofera servicii in aria resurselor umane sa gaseasca variante flexibile pentru a-si atinge obiectivele. Companiile ce furnizeaza servicii de HR sunt datoare ca, printr-o abordare consultativa, sa ofere echilibru intre candidati si angajatori si sa puna pe primul loc umanul. Piata de HR este intr-o continua dezvoltare si o agentie de recrutare trebuie sa aduca plus valoare, prin serviciile pe care le ofera, atat partenerilor de business, cat si candidatilor. Aducand neconditionat plusvaloare si contribuind decisiv la succesul celorlalti - colegi, echipa, parteneri - succesul autentic este garantat!". – Stefan Monea, Business Manager, Randstad Romania
Despre Randstad
Liderul mondial in domeniul serviciilor de resurse umane, Grupul Randstad este specializat in solutii in domeniul serviciilor flexibile de munca si resurse umane. In 2020, am ajutat peste doua milioane de candidati sa isi gaseasca locul de munca potrivit cu valorile lor, pentru cei 202,800 de clienti ai nostri. Mai mult, am instruit peste 313,600 de specialisti si peste 568,800 de candidati care lucreaza in fiecare zi. Compania Randstad este activa in 38 de piete din intreaga lume si detine unul din primele trei locuri in aproape jumatate dintre acestea. In 2020, a avut, in medie, 34,680 de angajati corporativi si a generat venituri de 20.718 miliarde de euro. Fondata in 1960, compania are sediul central in Diemen, Olanda.
Randstad este prezenta in Romania sub forma a doua sucursale, in Bucuresti si in Slatina, judetul Olt. Contribuim de peste 11 ani la evolutia pietei muncii din Romania. Din anul 2016, suntem parte a grupului Randstad, imbinand expertiza demonstrata international cu o echipa de succes in plan local. Consideram ca adevaratele conexiuni nu sunt facute doar prin date si algoritmi. Este nevoie, de asemenea, de empatie, comunicare si instinct. Instinct uman. Intr-o lume tehnologizata, amprenta umana este cea care face diferenta. Pentru mai multe informatii, consultanti www.randstad.ro/.