În plus față de suporturile listate pe site, clienții pot solicita, de asemenea, un plan media DOOH personalizat, pentru a-și promova brandul pe alte suporturi ale partenerilor din București și alte orașe din țară.
Publicitatea DOOH, care este o prescurtare de la Digital Out-Of-Home, reprezintă o formă modernă de publicitate care utilizează ecrane digitale și alte dispozitive electronice pentru a afișa mesaje publicitare în locuri publice. Spre deosebire de publicitatea tradițională Out-Of-Home (OOH), care include panouri publicitare statice, afișe și alte forme de afișaj fizic, DOOH oferă avantaje suplimentare, cum ar fi:
Un alt avantaj major al promovării DOOH față de campaniile care utilizeaza suporturi de OOH clasic este cel legat de costul și timpul de producție și decorare. Vremea nefavorabilă, întârzierile curierilor la livrarea materialelor sau alte probleme ale producătorilor/decoratorilor pot cauza decalaje de mai multe zile la lansarea campaniilor pe suporturile OOH tradiționale. La o campanie pe ecrane led este necesar doar materialul video, iar campania poate începe chiar în aceeași zi, fiind eliminat tot acest proces complicat de producție și decorare.
Publicitatea DOOH este utilizată în diverse locații, inclusiv în stații de transport public, centre comerciale, clinici, magazine, saloane, aeroporturi și alte zone cu trafic ridicat pietonal sau rutier, pentru a atrage atenția și a crea un impact puternic asupra audienței.
Odată cu creșterea pieței publicității digitale din România, publicitatea out-of-home digitală a devenit o modalitate din ce în ce mai populară și mai eficientă pentru companii de a ajunge la publicul lor țintă. Cu toate acestea, procesul de cumpărare a reclamelor DOOH poate fi adesea complicat și consumator de timp. Digital Boost își propune să simplifice acest proces prin furnizarea unei platforme ușor de utilizat, unde clienții pot cumpăra cu ușurință spațiu publicitar pe ecrane led și pot implementa campaniile lor.
Platforma Digital-Boost.pro oferă o gamă largă de opțiuni de publicitate DOOH, pe ecrane indoor și outdoor în diverse orașe ale țării. Clienții pot alege din diverse formate de anunțuri, inclusiv imagini statice, spoturi video, comunicate sau conținut interactiv, pentru a crea o campanie unică și atractivă. Digital Boost oferă, de asemenea, o implementare foarte rapidă a materialelor publicitare, permițând clientului să actualizeze periodic campaniile în funcție de obiectivele de comunicare și să testeze eficiența diverselor mesaje. La cerere, se pot realiza și materialele publicitare necesare afișării pe ecrane.
Suntem încântați ca pe platforma Digital-Boost.pro să oferim potențialilor clienți o modalitate convenabilă și eficientă de a face publicitate pe ecranele publicitare led. Scopul nostru este să ajutăm afacerile de dimensiuni mici sau medii să ajungă mai facil la publicul țintă și să își atingă obiectivele de marketing prin puterea publicității pe ecrane digitale. Cu platforma noastră ușor de utilizat și planurile media adaptate nevoilor și cerințelor clienților, suntem încrezători că Digital Boost va fi un punct de reper în lumea publicității DOOH.
Platforma Digital Boost este disponibilă pentru ca marketerii să își poată începe campaniile de publicitate DOOH pe ecrane indoor sau outdoor. Pentru mai multe informații despre serviciile oferite, precum și pentru oferte personalizate, vizitați site-ul web.