a informaţiilor menționate în GDPR, cât și celor prevăzute de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF).
Companiile de asigurări, fie că vorbim de asigurări medicale, de locuințe sau de viață, lucrează cu date personale sensibile, astfel că este foarte important să gestioneze riscurile operaţionale generate de sistemele informatice utilizate.
Utilizarea sistemelor de autentificare care folosesc cel puţin doi factori reprezintă una dintre activitățile obligatorii pe care brokerii de asigurări autorizați/avizați/înregistrați, reglementați şi/sau supravegheați de către ASF trebuie să le îndeplinească.
sendSMS oferă o soluție folosită de instituții financiare din întreaga lume: autentificarea cu 2 factori (2FA) prin SMS. Pe lângă parola alfa-numerică a utilizatorului, se generează o parolă unică (OTP) prin SMS, adaugându-se astfel un layer suplimentar de securitate.
Cuprins
În contextul în care atacurile cibernetice au crescut exponențial, este esențial să asiguri o securitate mai bună afacerii tale și să câștigi încrederea clienților.
Conform analizelor Microsoft, în lume au loc zilnic peste 400 de milioane de atacuri malware și peste 300 de milioane de încercări frauduloase de autentificare. Totuși, 61% dintre utilizatori folosesc aceeași parolă pentru mai multe servicii (LastPass), iar 51% folosesc aceeași parolă pentru conturile de serviciu și cele personale (First Contact). E-mail-urile pishing au o rată de succes de 47% (Duo Security), iar un hacker are nevoie de doar 10 minute pentru a sparge o parolă lowercase cu 6 caractere (Avast).
Vestea bună e că 99% din atacuri pot fi blocate printr-o soluție simplă: autentificarea în 2 pași (Microsoft).
Află mai multe despre soluția 2FA sendSMS aici: