Cauta Firma si vezi Comentariile sau Adauga Comentariu
Cauta
Comentariile sau raspunsurile se pot adauga doar din contul de client RiscCo
Autentificare Deschide Cont
PE
Padineanu E
17-Aug-2021 | Ora 08:41
Peste cateva zile dintr-o eroare umana pe factura aferenta tranzactiei pentru care a eliberat initial bonul fiscal s-au trecut datele altei societati comerciale ale clientului. Descoperind eroarea ca si client am solicitat anularea facturii emise si reemiterea altei facturi cu datele corecte. Aici ne-am blocat deoarece vanzatorul refuza din diverse motive ( nu se poate lua legatura cu sefii ) sa anuleze factura gresita. Cum se poate rezolva aceasta situatie?
0
PE
Padineanu E
17-Aug-2021 | Ora 08:34
Buna ziua, Stim cu totii ca in urma unei plati, ca si client,trebuie sa primim un bon fiscal sau o factura + chitanta, iar la cererea expresa a clientului, vanzatorul este obligat sa emita bon fiscal pe care sa se mentioneze CUI-ul societatii pe care o reprezinta clientul ( cu atat mai mult cand plata se efectueaza cu cardul direct din contul societatii). In cazul de fata vanzatorul a motivat ca nu se poate trece CUI-ul pe bonul fiscal ( nu stie ) si ca o sa elibereze factura peste cateva zile.
0
Review
0
(0 review-uri)
5 stele
(0)
4 stele
(0)
3 stele
(0)
2 stele
(0)
1 stea
(0)