SOU OFFICES SRL - CUI 34882008

Firma SOU OFFICES SRL avand CUI 34882008 este infiintata in anul 2015 si are sediul in MUNICIPIUL BUCUREŞTI, SECTOR 1, STR POSTELNICULUI, NR.12, CAM. 1. Activitatea principala a firmei este CAEN Ver.3: Servicii de intermediere a tranzacțiilor imobiliare; CAEN Ver.2: Agentii imobiliare;, respectiv CAEN 6831.
Tip Societate
Societate comercială cu răspundere limitata
Adresa
Municipiul bucureşti, sector 1, str postelnicului, nr.12, cam. 1
Municipiul bucureşti, sector 1, str postelnicului, nr.12, cam. 1
CUI
34882008
Registrul Comertului
J2015009942400
Vechime
10 ani, inregistrata din 2015
Data infiintarii
12 august 2015
CAEN Principal
6831
CAEN An Financiar 2024
6831
EUID
ROONRC.J2015009942400
Grup:
DA - compania formeaza grup cu alte firme
417.904 ron
Cifra de afaceri 2024
+89.93% crestere
317.267 ron
Profit Net 2024
+2,035.33% crestere
1
Angajati 2024
0.00
0
review-uri
3 Actionari
3 actionari fizici, 0 actionari juridici
In Sector 1 Bucureşti din Bucuresti mai functioneaza si firmele: SISTEM ACOPERIS CONSTRUCT S.R.L., MUNICIPIUL BUCUREŞTI, SECTOR 1, STR. LĂMÂIULUI, NR.4, CAMERA NR. 1 NICOL CONTAB AUDIT S.R.L., MUNICIPIUL BUCUREŞTI, SECTOR 1, STR. PRODUCTIEI, NR.17F MAROTY EXPERT SRL, MUNICIPIUL BUCUREŞTI, SECTOR 1, STR. JANDARMERIEI, NR.327, CAMERA 1 HERASTRAU 2000 SRL, MUNICIPIUL BUCUREŞTI, SECTOR 1, STR. ACADEMIEI, NR.7 NEOVISION CONSULTING SRL. MUNICIPIUL BUCUREŞTI, SECTOR 1, STR. EMANOIL PORUMBARU, NR.31A

SOU OFFICES SRL - Contacte, Telefon, Email

Telefon
1 Telefon
0732●●●●●●;
Email
0 Email-uri
-
Website
0 Website-uri
-
Persoane
1 Persoana
KAN●●● TA●●●;
Datele de contact pentru aceasta firma pot fi accesate dupa deschiderea unui cont de client. RisCo pune la dispozitia utilizatorilor mai multe abonamente de vizualizare de date de contact continand numere de telefon mobil, adrese de email, website-uri si persoane care reprezinta firma. Toate datele de contact sunt obtinute din surse oficiale, acestea fiind preluate de pe diverse site-uri ale institutiilor de stat. Orice utilizator isi poate actualiza, modifica sau sterge datele de contact pentru firma pe care o reprezinta.

SOU OFFICES SRL - Cifra de Afaceri, Profit Net, Angajati

SOU OFFICES SRL avand CUI 34882008 a inregistrat o cifra de afaceri de 417.904 RON in anul 2024 si un profit net de 317.267 RON. Societatea Sou Offices Srl are un numar de 1 angajati in ultimul an de activitate. Domeniul de activitate al Sou Offices Srl conform Registrului Comertului este "CAEN Ver.3: Servicii de intermediere a tranzacțiilor imobiliare; CAEN Ver.2: Agentii imobiliare;".
Firma a inregistrat o crestere de 89.9% comparativ cu anul anterior. Compania a inregistrat o crestere a datoriilor de 5% comparativ cu anul anterior de la 259.394 RON la 271.225 RON.
2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Cifra de Afaceri - Ron 242.262 247.388 132.865 341.214 290.503 373.148 414.393 220.036 417.904
Profit/Pierdere Net - Ron 207.773 217.375 111.121 291.301 273.521 360.131 370.628 14.858 317.267
Salariati 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Cifra de Afaceri - Ron
Profit Net - Ron
SOU OFFICES SRL - Vezi Date Financiare (mfinante)

SOU OFFICES SRL - Verificare firma si rapoarte

Actionari si Diagrama

Actionari si Diagrama -
SOU OFFICES SRL

Vezi actionarii firmei si participatiile acestora in alte companii.
Verifica Actionari
Procese in instanta

Procese in instanta -
SOU OFFICES SRL

Vezi procesele firmei, obiectul dosarului si calitatea partii.
Verifica Procese
Incidente la plata

Incidente la plata -
SOU OFFICES SRL

Vezi daca firma interogata isi plateste sau nu colaboratorii.
Verifica Incidente
Rapoarte Complete

Rapoarte Complete -
SOU OFFICES SRL

Vezi o analiza completa bazata pe date verificate, astfel incat sa poti lua decizii in cunostinta de cauza.
Verifica Rapoarte
Buletinul de Insolventa

Buletinul de Insolventa - SOU OFFICES SRL

Verifica inregistrarile privind declansarea sau derularea procedurilor de insolventa pentru orice firma din Romania.
Verifica Insolventa Firmei
Probabilitate Insolventa

Probabilitate Insolventa -
Sou Offices Srl

Vezi probabilitatea firmei sa nu isi mai poata achita obligatiile financiare.
Probabilitate Insolventa
Rating Financiar

Rating Financiar -
Sou Offices Srl

Verifica daca firma are capacitatea de a-si achita obligatiile financiare in perioada urmatoare.
Rating Financiar
Monitorul Oficial

Monitorul Oficial -
Sou Offices Srl

Vezi toate inscrierile juridice de la momentul infiintarii firmei pana la data solicitarii raportului.
Monitorul Oficial
Rapoarte de Risc sunt instrumente absolut necesare in analiza unei companii. Acestea pot fi rapoarte financiare, juridice sau de piata. Fiecare categorie contine un numar de rapoarte diferite care fac a analiza cat mai detaliata si mai completa a firmei. Scopul acestora este acela de a oferi o imagine cat mai clara a situatiei firmei, acestea fiind structurate pentru a fi cat mai usor intelese de catre orice utilizator. RisCo pune la dispozitie 20 de rapoarte diferite de analiza a firmelor.

Review-uri - SOU OFFICES SRL - 34882008

Comentarii - SOU OFFICES SRL

Preturi produse Rapoarte de Risc

Servicii similare utile pentru verificarea firmelor si dezvoltarea afacerii.

Monitorizare firme

Urmareste activitatea clientilor tai si ia decizii in functie de modificarile acesteia.

SellNet - Vanzari

Creeaza liste de firme conform criteriilor de interes si incepe contactarea.

Baze de Date

Preia in fisier excel datele firmelor selectate dupa criteriile dorite.

API - Date firme

Preia automat datele firmelor in sistemele proprii si ai acces instant la informatie.

Serviciile similare reprezinta servicii asociate firmelor si care va permit un management mult mai bun al intregului portofoliu de clienti si furnizori. Monitorizarea firmelor urmareste activitatea zilnica a partenerilor tai si iti transmite alerte atunci cand apar modificari legale sau financiare. SellNet este special conceput pentru atragerea de clienti noi. Bazele de date iti permit sa exporti in fisiere Excel firmele si informatii pe care le doresti, iar serviciile API integreaza informatiile furnizate de RisCo in sistemele firmei tale.