PREMIUM OFFICE ASSIST S.R.L. - CUI 34198280

Firma PREMIUM OFFICE ASSIST S.R.L. avand CUI 34198280 este infiintata in anul 2015 si are sediul in Municipiul Arad, Str. ZIMANDULUI, Judet Arad. Activitatea principala a firmei este Activitati de consultanta pentru afaceri si management, respectiv CAEN 7022.
Tip Societate
Societate comercială cu răspundere limitata
Denumiri anterioare
PREMIUM OFFICE INSURANCE SRL
Pentru detalii privind schimbarile de denumire accesati raportul Monitorul Oficial
Adresa
Municipiul arad, str. zimandului, judet arad
Municipiul arad, str. zimandului, judet arad
CUI
34198280
Registrul Comertului
J2/263/2015
Vechime
10 ani, inregistrata din 2015
Data infiintarii
6 martie 2015
CAEN Principal
7022
CAEN An Financiar 2023
7022
EUID
ROONRC.J2/263/2015
Grup:
DA - compania formeaza grup cu alte firme
0 ron
Cifra de afaceri 2023
0 ron
Profit Net 2023
+100.00% crestere
0
Angajati 2023
0.00
0
review-uri
2 Actionari
2 actionari fizici, 0 actionari juridici

PREMIUM OFFICE ASSIST S.R.L. - Contacte, Telefon, Email

Telefon
1 Telefon
0722●●●●●●;
Email
1 Email
contact@prem●●●●●;
Website
0 Website-uri
-
Persoane
1 Persoana
COT●●● DUMI●●● FLO●●●;
Datele de contact pentru aceasta firma pot fi accesate dupa deschiderea unui cont de client. RisCo pune la dispozitia utilizatorilor mai multe abonamente de vizualizare de date de contact continand numere de telefon mobil, adrese de email, website-uri si persoane care reprezinta firma. Toate datele de contact sunt obtinute din surse oficiale, acestea fiind preluate de pe diverse site-uri ale institutiilor de stat. Orice utilizator isi poate actualiza, modifica sau sterge datele de contact pentru firma pe care o reprezinta.

PREMIUM OFFICE ASSIST S.R.L. - Cifra de Afaceri, Profit Net, Angajati

PREMIUM OFFICE ASSIST S.R.L. avand CUI 34198280 a inregistrat o cifra de afaceri de 0 RON in anul 2023 si un profit net de 0 RON. Societatea Premium Office Assist S.r.l. are un numar de 0 angajati in ultimul an de activitate. Domeniul de activitate al Premium Office Assist S.r.l. conform Registrului Comertului este "Activitati de consultanta pentru afaceri si management".
Firma a inregistrat o scadere de -100.0% comparativ cu anul anterior. Compania a inregistrat o scadere a datoriilor de 0% comparativ cu anul anterior de la 2.071 RON la 2.070 RON.
2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023
Cifra de Afaceri - Ron 62.969 338.233 157.787 60.095 55.554 37.816 64.209 44.800 0
Profit/Pierdere Net - Ron 15.711 107.208 25.368 1.410 18.326 10.368 13.428 -5.472 0
Salariati 1 5 4 1 2 0 0 0 0
Cifra de Afaceri - Ron
Profit Net - Ron
PREMIUM OFFICE ASSIST S.R.L. - Vezi Date Financiare (mfinante)

PREMIUM OFFICE ASSIST S.R.L. - Verificare firma si rapoarte

Actionari si Diagrama

Actionari si Diagrama -
PREMIUM OFFICE ASSIST S.R.L.

Vezi actionarii firmei si participatiile acestora in alte companii.
Verifica Actionari
Procese in instanta

Procese in instanta -
PREMIUM OFFICE ASSIST S.R.L.

Vezi procesele firmei, obiectul dosarului si calitatea partii.
Verifica Procese
Incidente la plata

Incidente la plata -
PREMIUM OFFICE ASSIST S.R.L.

Vezi daca firma interogata isi plateste sau nu colaboratorii.
Verifica Incidente
Rapoarte Complete

Rapoarte Complete -
PREMIUM OFFICE ASSIST S.R.L.

Vezi o analiza completa bazata pe date verificate, astfel incat sa poti lua decizii in cunostinta de cauza.
Verifica Rapoarte
Buletinul de Insolventa

Buletinul de Insolventa - PREMIUM OFFICE ASSIST S.R.L.

Verifica inregistrarile privind declansarea sau derularea procedurilor de insolventa pentru orice firma din Romania.
Verifica Insolventa Firmei
Probabilitate Insolventa

Probabilitate Insolventa -
Premium Office Assist S.r.l.

Vezi probabilitatea firmei sa nu isi mai poata achita obligatiile financiare.
Probabilitate Insolventa
Rating Financiar

Rating Financiar -
Premium Office Assist S.r.l.

Verifica daca firma are capacitatea de a-si achita obligatiile financiare in perioada urmatoare.
Rating Financiar
Monitorul Oficial

Monitorul Oficial -
Premium Office Assist S.r.l.

Vezi toate inscrierile juridice de la momentul infiintarii firmei pana la data solicitarii raportului.
Monitorul Oficial
Rapoarte de Risc sunt instrumente absolut necesare in analiza unei companii. Acestea pot fi rapoarte financiare, juridice sau de piata. Fiecare categorie contine un numar de rapoarte diferite care fac a analiza cat mai detaliata si mai completa a firmei. Scopul acestora este acela de a oferi o imagine cat mai clara a situatiei firmei, acestea fiind structurate pentru a fi cat mai usor intelese de catre orice utilizator. RisCo pune la dispozitie 20 de rapoarte diferite de analiza a firmelor.

Review-uri - PREMIUM OFFICE ASSIST S.R.L. - 34198280

Comentarii - PREMIUM OFFICE ASSIST S.R.L.

Preturi produse Rapoarte de Risc

Servicii similare utile pentru verificarea firmelor si dezvoltarea afacerii.

Monitorizare firme

Urmareste activitatea clientilor tai si ia decizii in functie de modificarile acesteia.

SellNet - Vanzari

Creeaza liste de firme conform criteriilor de interes si incepe contactarea.

Baze de Date

Preia in fisier excel datele firmelor selectate dupa criteriile dorite.

API - Date firme

Preia automat datele firmelor in sistemele proprii si ai acces instant la informatie.

Serviciile similare reprezinta servicii asociate firmelor si care va permit un management mult mai bun al intregului portofoliu de clienti si furnizori. Monitorizarea firmelor urmareste activitatea zilnica a partenerilor tai si iti transmite alerte atunci cand apar modificari legale sau financiare. SellNet este special conceput pentru atragerea de clienti noi. Bazele de date iti permit sa exporti in fisiere Excel firmele si informatii pe care le doresti, iar serviciile API integreaza informatiile furnizate de RisCo in sistemele firmei tale.