ARKADIA MANAGEMENT ŞI ORGANIZARE SRL - CUI 30513695

Firma ARKADIA MANAGEMENT ŞI ORGANIZARE SRL avand CUI 30513695 este infiintata in anul 2012 si are sediul in Municipiul Câmpulung, Str. CARPAŢI, Nr.82, Judet Argeş, Cod poștal 115100. Activitatea principala a firmei este Activitati de consultanta pentru afaceri si management, respectiv CAEN 7022.
Tip Societate
Societate comercială cu răspundere limitata
Adresa
Municipiul câmpulung, str. carpaţi, nr.82, judet argeş, cod poștal 115100
Municipiul câmpulung, str. carpaţi, nr.82, judet argeş, cod poștal 115100
CUI
30513695
Registrul Comertului
J3/1077/2012
Vechime
13 ani, inregistrata din 2012
Data infiintarii
3 august 2012
CAEN Principal
7022
CAEN An Financiar 2024
7022
EUID
ROONRC.J3/1077/2012
0 ron
Cifra de afaceri 2024
0 ron
Profit Net 2024
0
Angajati 2024
0.00
0
review-uri
1 Actionar
1 actionar fizic, 0 actionari juridici
In Municipiul Câmpulung din Arges mai functioneaza si firmele: JOHANNES SPEDITION S.R.L., Municipiul Câmpulung, Str. MR. GÂLDĂU, Nr.27, Judet Argeş, Cod poștal 115100 ADG ECOSISTEM TERMOIZOLAŢII SRL, Municipiul Câmpulung, Str. GRUIULUI, Nr.84, Judet Argeş, Cod poștal 115100 HERITAGE PRINT & DESIGN S.R.L., Municipiul Câmpulung, Str. NICOLAE IORGA, Nr.2, Judet Argeş, Cod poștal 115100 GOLDTIB ELTI SRL, Municipiul Câmpulung, Str. NAŢIONALĂ, Nr.1A, Judet Argeş, Cod poștal 115100 BOGDY STRONG CARGO SRL-D. Municipiul Câmpulung, Str. CUZA VODĂ, Nr.23, Judet Argeş, Cod poștal 115100

ARKADIA MANAGEMENT ŞI ORGANIZARE... - Contacte, Telefon, Email

Telefon
0
-
Email
0 Email-uri
-
Website
0 Website-uri
-
Persoane
1 Persoana
PR●●● OCTAV●●● V●●●;
Datele de contact pentru aceasta firma pot fi accesate dupa deschiderea unui cont de client. RisCo pune la dispozitia utilizatorilor mai multe abonamente de vizualizare de date de contact continand numere de telefon mobil, adrese de email, website-uri si persoane care reprezinta firma. Toate datele de contact sunt obtinute din surse oficiale, acestea fiind preluate de pe diverse site-uri ale institutiilor de stat. Orice utilizator isi poate actualiza, modifica sau sterge datele de contact pentru firma pe care o reprezinta.

ARKADIA MANAGEMENT ŞI ORGANIZARE SRL - Cifra de Afaceri, Profit Net, Angajati

ARKADIA MANAGEMENT ŞI ORGANIZARE SRL avand CUI 30513695 a inregistrat o cifra de afaceri de 0 RON in anul 2024 si un profit net de 0 RON. Societatea Arkadia Management Şi Organizare Srl are un numar de 0 angajati in ultimul an de activitate. Domeniul de activitate al Arkadia Management Şi Organizare Srl conform Registrului Comertului este "Activitati de consultanta pentru afaceri si management".
2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Cifra de Afaceri - Ron 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Profit/Pierdere Net - Ron -540 0 0 0 0 0 0 8 0 0
Salariati 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Cifra de Afaceri - Ron
Profit Net - Ron
ARKADIA MANAGEMENT ŞI ORGANIZARE SRL - Vezi Date Financiare (mfinante)

ARKADIA MANAGEMENT ŞI ORGANIZARE SRL - Verificare firma si rapoarte

Actionari si Diagrama

Actionari si Diagrama -
ARKADIA MANAGEMENT ŞI ORGANIZARE...

Vezi actionarii firmei si participatiile acestora in alte companii.
Verifica Actionari
Procese in instanta

Procese in instanta -
ARKADIA MANAGEMENT ŞI ORGANIZARE...

Vezi procesele firmei, obiectul dosarului si calitatea partii.
Verifica Procese
Incidente la plata

Incidente la plata -
ARKADIA MANAGEMENT ŞI ORGANIZARE...

Vezi daca firma interogata isi plateste sau nu colaboratorii.
Verifica Incidente
Rapoarte Complete

Rapoarte Complete -
ARKADIA MANAGEMENT ŞI ORGANIZARE...

Vezi o analiza completa bazata pe date verificate, astfel incat sa poti lua decizii in cunostinta de cauza.
Verifica Rapoarte
Buletinul de Insolventa

Buletinul de Insolventa - ARKADIA MANAGEMENT ŞI ORGANIZARE...

Verifica inregistrarile privind declansarea sau derularea procedurilor de insolventa pentru orice firma din Romania.
Verifica Insolventa Firmei
Probabilitate Insolventa

Probabilitate Insolventa -
Arkadia Management Şi Organizare...

Vezi probabilitatea firmei sa nu isi mai poata achita obligatiile financiare.
Probabilitate Insolventa
Rating Financiar

Rating Financiar -
Arkadia Management Şi Organizare...

Verifica daca firma are capacitatea de a-si achita obligatiile financiare in perioada urmatoare.
Rating Financiar
Monitorul Oficial

Monitorul Oficial -
Arkadia Management Şi Organizare...

Vezi toate inscrierile juridice de la momentul infiintarii firmei pana la data solicitarii raportului.
Monitorul Oficial
Rapoarte de Risc sunt instrumente absolut necesare in analiza unei companii. Acestea pot fi rapoarte financiare, juridice sau de piata. Fiecare categorie contine un numar de rapoarte diferite care fac a analiza cat mai detaliata si mai completa a firmei. Scopul acestora este acela de a oferi o imagine cat mai clara a situatiei firmei, acestea fiind structurate pentru a fi cat mai usor intelese de catre orice utilizator. RisCo pune la dispozitie 20 de rapoarte diferite de analiza a firmelor.

Review-uri - ARKADIA MANAGEMENT ŞI ORGANIZARE SRL - 30513695

Comentarii - ARKADIA MANAGEMENT ŞI ORGANIZARE SRL

Preturi produse Rapoarte de Risc

Servicii similare utile pentru verificarea firmelor si dezvoltarea afacerii.

Monitorizare firme

Urmareste activitatea clientilor tai si ia decizii in functie de modificarile acesteia.

SellNet - Vanzari

Creeaza liste de firme conform criteriilor de interes si incepe contactarea.

Baze de Date

Preia in fisier excel datele firmelor selectate dupa criteriile dorite.

API - Date firme

Preia automat datele firmelor in sistemele proprii si ai acces instant la informatie.

Serviciile similare reprezinta servicii asociate firmelor si care va permit un management mult mai bun al intregului portofoliu de clienti si furnizori. Monitorizarea firmelor urmareste activitatea zilnica a partenerilor tai si iti transmite alerte atunci cand apar modificari legale sau financiare. SellNet este special conceput pentru atragerea de clienti noi. Bazele de date iti permit sa exporti in fisiere Excel firmele si informatii pe care le doresti, iar serviciile API integreaza informatiile furnizate de RisCo in sistemele firmei tale.