Romanian Influencer Awards isi face debutul alaturi de cel mai asteptat eveniment din Romania dedicat promovarii pe platformele creatorilor de continut, Influencer Marketing Conference.
Competitia isi propune sa celebreze creativitatea si implicarea creatorilor de continut din Romania, care inspira comunitatile lor online prin autenticitate si pasiune. Romanian Influencer Awards isi doreste sa devina un punct de referinta anual in industria social media, punand in lumina talentele autohtone care au un impact semnificativ asupra audientelor lor.
Nominalizarile pentru Romanian Influencer Awards au fost selectate cu atentie, tinand cont de activitatea celor mai influenti creatori de continut locali si colaborarile acestora cu brand-urile. Selectia, realizata in colaborare cu agentia de publicitate Starcom, a evaluat prezenta in social media, impactul asupra publicului si implicarea in capaniile brandurilor. Criteriile de selectie au inclus relevanta continutului, calitatea interactiunilor si impactul in campaniile de marketing. Astfel, au fost propusi creatorii care au demonstrat ca pot avea un rol important in industria marketingului si in comunitatea lor deopotriva.
„Suntem incantati sa lansam Romanian Influencer Awards, o competitie care recunoaste munca si dedicarea influencerilor romani, ce contribuie la formarea opiniilor si dau tendintele in mediul online. Acesti creatori de continut merita sa fie promovati pentru eforturile de a aduce valoare comunitatilor lor,” spune Cristian Manafu, Organizator Influencer Marketing Conference & Romanian Influencer Awards.
„De 12 ani realizam InfluenceMe, primul si singurul studiu al industriei de comunicare din Romania, care documenteaza evolutia influencer marketing-ului dintr-o perspectiva holistica. Anul acesta, mai mult ca oricand, am simtit nevoia ca lansarea studiului sa fie urmata de o gala care sa premieze eforturile industriei si ale creatorilor de continut, aducand in lumina reflectoarelor oamenii care chiar si-au pus amprenta in dezvoltarea industriei de comunicare. Rolul premiilor este de a aduce o anumita rigoare in procesul de evaluare a fenomenului si, poate cel mai important, de a pune bazele unor repere etice, estetice”, Andreea Lupu, Strategy & Innovation Director, Starcom Romania, parte din Publicis Media Groupe.
Romanian Influencer Awards include un total de 13 categorii, fiecare menita sa evidentieze talentele din diverse domenii ale social media:
Anul acesta, 11 dintre categorii sunt deschise votului public, pana pe 5 septembrie, iar gala de premiere va avea loc pe 19 septembrie la Hotel JW Marriott din Bucuresti. Regulamentul, lista completa a categoriilor si juratii sunt disponibile pe www.influencerawards.ro.
Romanian Influencer Awards este un eveniment organizat cu implicarea Starcom Romania.
Despre Starcom
Agentia Starcom este parte din cea mai mare retea de media din lume, Publicis Media Groupe. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania premiata la Cannes, dar si alte festivaluri, precum Eurobest, Ad’Or, Golden Drum, Effie si Webstock. Cu o experinta de aproape doua decenii in industria romaneasca de comunicare, Starcom pune la dispozitia clientilor sai specializari diverse, precum Consumer Understanding, Inovatie, Digital, Planning, Buying sau Proiecte Speciale.