Intr-un peisaj digital dominat de campanii efemere si buzzword-uri, conferinta Influencer Marketing Conference propune profesionistilor din marketing si comunicare o abordare directa a colaborarilor dintre branduri si influenceri: o zi de analiza serioasa a fenomenului, prezentari aplicate, studii de caz cu rezultate masurabile si discutii relevante cu oameni care modeleaza industria marcom.
„Ne dorim ca fiecare participant sa plece cu idei aplicabile imediat, care fac campaniile mai eficiente si mai convingatoare. E o ocazie sa invete cum sa evite greselile costisitoare si cum sa obtina rezultate mai mari cu aceleasi bugete”, spune Cristian Manafu, organizatorul evenimentului.
Influencer marketingul nu mai este o zona experimentala, ci un instrument strategic in mixul de comunicare. De aceea, Influencer Marketing Conference reuneste in 2025, pe data de 26 septembrie, la Hotel Marshal Garden din Bucuresti, specialisti de top din agentii, companii si creatori cu recunoastere pentru a aborda provocarile pe care le au acum brandurile si agentiile in colaborarile cu creatorii de continut, printr-un set de bune practici testate, care fac strategiile participantilor mai clare si mai eficiente.
Pe scena conferintei vor fi alaturi de noi speakeri renumiti, care vor care vor impartasi din experienta lor si vor oferi perspective valoroase. Din lista fac parte: Andreea Lupu (Strategy & Innovation Director, Starcom Romania), Andrei Puiu (Senior Influencers Relationship Manager, Bitdefender), Rodica Mihalache (Data Intelligence Lead, Publicis Groupe), Sorin Amzu (Marketing Manager, Flaminjoy), Nicoleta Iancu (Communication Director, GRF+), Octavian Gheorghe (Academy Director & Trainer, GMP Academy), Florin Grozea (Founder, MOCAPP) si Ariana Stanescu (Digital Manager, Golin Romania).
Printre intrebarile la care acestia vor raspunde se numara:
Conferinta este si un prilej de networking strategic. Reprezentanti ai unor branduri importante, agentii de comunicare si creatori relevanti vor fi prezenti pentru a impartasi experiente personale si a lega noi colaborari.
Influencer Marketing Conference ofera un pachet de continut premium, curat, fara artificii, cu prezentari bine documentate si exemple autentice. Totul intr-un cadru profesionist si prietenos, care faciliteaza dialogul si incurajeaza schimbul de know-how.
„Un bilet la eveniment costa mult mai putin decat greselile unei campanii fara repere clare, informatii actualizate si tactici validate. De multe ori, brandurile lasa campaniile in intregime pe mana agentiilor, iar agentiile se limiteaza la un cerc restrans de influenceri cunoscuti, dar nu mereu relevanti. In realitate, sunt multe detalii aparent mici, dar si decizii majore care pot influenta succesul unei campanii. Asta vor afla oamenii din industrie la Influencer Marketing Conference”, mai spune Cristian Manafu.
Influencer Marketing Conference 2025 este un eveniment organizat de Evensys, în parteneriat cu Lidl Romania, Starcom, Bitdefender, Banca Transilvania, AQUA Carpatica, Heineken si Flaminjoy.