Cauta Comunicate
Media-Publicitate
01.09.2025, 16:09

Cum pot brandurile si agentiile sa evite greselile costisitoare in influencer marketing

Influencer Marketing Conference 2025 va avea loc pe 26 septembrie si va aduce impreuna specialisti din agentii, companii si creatori de top pentru a discuta provocarile actuale din domeniu.
Poza Cum pot brandurile si agentiile sa evite greselile costisitoare in influencer marketing

Intr-un peisaj digital dominat de campanii efemere si buzzword-uri, conferinta Influencer Marketing Conference propune profesionistilor din marketing si comunicare o abordare directa a colaborarilor dintre branduri si influenceri: o zi de analiza serioasa a fenomenului, prezentari aplicate, studii de caz cu rezultate masurabile si discutii relevante cu oameni care modeleaza industria marcom.

„Ne dorim ca fiecare participant sa plece cu idei aplicabile imediat, care fac campaniile mai eficiente si mai convingatoare. E o ocazie sa invete cum sa evite greselile costisitoare si cum sa obtina rezultate mai mari cu aceleasi bugete”, spune Cristian Manafu, organizatorul evenimentului.

Influencer marketingul nu mai este o zona experimentala, ci un instrument strategic in mixul de comunicare. De aceea, Influencer Marketing Conference reuneste in 2025, pe data de 26 septembrie, la Hotel Marshal Garden din Bucuresti, specialisti de top din agentii, companii si creatori cu recunoastere pentru a aborda provocarile pe care le au acum brandurile si agentiile in colaborarile cu creatorii de continut, printr-un set de bune practici testate, care fac strategiile participantilor mai clare si mai eficiente.

Pe scena conferintei vor fi alaturi de noi speakeri renumiti, care vor care vor impartasi din experienta lor si vor oferi perspective valoroase. Din lista fac parte: Andreea Lupu (Strategy & Innovation Director, Starcom Romania), Andrei Puiu (Senior Influencers Relationship Manager, Bitdefender), Rodica Mihalache (Data Intelligence Lead, Publicis Groupe), Sorin Amzu (Marketing Manager, Flaminjoy), Nicoleta Iancu (Communication Director, GRF+), Octavian Gheorghe (Academy Director & Trainer, GMP Academy), Florin Grozea (Founder, MOCAPP) si Ariana Stanescu (Digital Manager, Golin Romania).

Printre intrebarile la care acestia vor raspunde se numara:

  • Cum se masoara corect impactul campaniilor?
  • Care este rolul creatorilor in constructia de brand pe termen lung?
  • Ce bune practici pot fi replicate si ce greseli trebuie evitate?
  • Cum se aleg influencerii relevanti pentru brand si nu doar cei „vizibili”?
  • Cum se construiesc briefuri clare care sa aduca rezultate reale?
  • Cum se integreaza influencer marketingul intr-o strategie de comunicare 360°?

Conferinta este si un prilej de networking strategic. Reprezentanti ai unor branduri importante, agentii de comunicare si creatori relevanti vor fi prezenti pentru a impartasi experiente personale si a lega noi colaborari.

Influencer Marketing Conference ofera un pachet de continut premium, curat, fara artificii, cu prezentari bine documentate si exemple autentice. Totul intr-un cadru profesionist si prietenos, care faciliteaza dialogul si incurajeaza schimbul de know-how.

„Un bilet la eveniment costa mult mai putin decat greselile unei campanii fara repere clare, informatii actualizate si tactici validate. De multe ori, brandurile lasa campaniile in intregime pe mana agentiilor, iar agentiile se limiteaza la un cerc restrans de influenceri cunoscuti, dar nu mereu relevanti. In realitate, sunt multe detalii aparent mici, dar si decizii majore care pot influenta succesul unei campanii. Asta vor afla oamenii din industrie la Influencer Marketing Conference”, mai spune Cristian Manafu.

Influencer Marketing Conference 2025 este un eveniment organizat de Evensys, în parteneriat cu Lidl Romania, Starcom, Bitdefender, Banca Transilvania, AQUA Carpatica, Heineken si Flaminjoy.

Review-uri
Comentarii

Comunicate EVENTIVE PRO CONSULT SRL

Poza Comunicat
Brand Power Summit 2025: Comunicarea cu sens incepe aici
Pe 11 noiembrie, la Terra Events din Bucuresti, are loc noua editie Brand Power Summit, locul unde liderii din comunicare si marketing redescopera sensul real al influentei pe care o au in societate.
06 11 2025
Mai multe