Tu știi ce vinzi? Dacă răspunsul este PRODUSE sau SERVICII, atunci urmează-ne în acest modul. Îți vom explica cum iau oamenii decizii de cumpărare iar tu vei ști care sunt emoțiile care îi aduc către tine, pentru că emoțiile fac click în online.
Vreau să slăbesc! Vreau să am bani! Vreau să am timp! Aceștia sunt clienții tăi și niciunul dintre ei nu cere un produs, ci beneficiul pe care îl oferă acesta. Îndată ce vei începe să comunici în tonul care le permite oamenilor să interacționeze cu brandul tău la nivel emotional, jumătate din joc este câștigat.
La finalul modulului primești un Ebook cu template-uri de comunicare și expresii cheie, în funcție de fiecare tip de public. Ebook-ul conține 3 modele de public și descrierea nevoilor afective ale acestora: Millenials, Generația Z, Generația X.
Acest modul face parte din cursul Comunicare digitală şi poate fi urmat separat de acesta.
Cursul se susţine marţi şi joi între orele 17:30 - 20:30, live online prin aplicaţia zoom.
Cursul este susținut de Bianca Preda, expert cu 20 de ani de experiență în jurnalism și comunicare. De-a lungul timpului, Bianca a lucrat în calitate de consultant pentru sute de companii naționale și internaționale și a crescut brand-uri românești care se bucură de succes. Timp de 10 ani a lucrat în comunicarea politică, iar în prezent este manager al agenției Creative Communication. Bianca este în echipa de traineri a Cursuri Creative de 10 ani, timp în care a susținut peste 1000 de ore de curs în domeniul comunicării și organizării evenimentelor. În timpul său liber, scrie despre marketing și comunicare pe blogul www.biancapreda.ro.