Cum recunoști un produs bun? După etichetă, după descrierea lui sau după recenziile pe care le citești pe net? Acestea sunt întrebările pe care și le pun clienții în fața unui raft cu produse sau în fața unei pagini de comandă. În lipsa unui răspuns care să își facă loc prin multitudinea de prețuri și ambalaje, clientul ia decizia pe baza unor factori care de multe ori nu au legătură cu calitatea sau cu originea produsului. Dacă vrei ca produsele tale să devină vedetele raftului pe care sunt puse, trebuie să înțelegi clientul și să îi oferi toate informațiile care îl vor determina să îl adauge în coșul său permanent de cumpărături.
În acest curs dedicat marketingului produselor agroalimentare vei învăța cum să faci pașii necesari pentru ca brandul tău să fie cunoscut, apreciat și vândut către un număr tot mai mare de clienți. În acest curs vei afla:
În cele 6 ore vei putea pune întrebări și vei primi consultanță din partea trainerului pentru proiectele în derulare. Vei cunoaște oameni ca tine, cu care avea ocazia să stabilești parteneriate pe termen lung.
Cursul durează 6 ore şi se susţine sâmbăta între orele 10:00 - 16:00.
Cursul este susținut de Bianca Preda, expert cu 20 de ani de experiență în jurnalism și comunicare. De-a lungul timpului, Bianca a lucrat în calitate de consultant pentru sute de companii naționale și internaționale și a crescut brand-uri românești care se bucură de succes. Timp de 10 ani a lucrat în comunicarea politică, iar în prezent este manager al agenției Creative Communication. Bianca este în echipa de traineri a Cursuri Creative de 10 ani, timp în care a susținut peste 1000 de ore de curs în domeniul comunicării și organizării evenimentelor. În timpul său liber, scrie despre marketing și comunicare pe blogul www.biancapreda.ro.